best of 2015.

 2015 har för mig varit det bästa året på väääääldigt länge. Det har ändå hänt saker som gjort mig väldigt ledsen, men det positiva har detta året vägt upp det negativa. Nuff said, vi tittar tillbaka på några av mina bästa moments 2015:
 
TJEJKVÄLLEN PÅ DUBBEL DUBBEL
Denna kväll var amazeballz. Mina brudar är amazeballz.
 
TYLER THE CREATOR
 
Dagen då jag äntligen fick se TYLER och JASPER (Eller Casper, som Ullis felaktigt sa hela tiden) och TACO. Det var helvildt. Dagen var också bra för att fick träffa Einar plus fick reda på att jag skulle flytta hemifrån!!
 
FLYTTADE HEMIFRÅN
PRECIS HÄR bodde jag hela sommaren, det var fantastiskt. Fick bo med tre andra personer, bråkade om disk och blött badrumsgolv samt fick en ny kompis!!
HÄR bor jag nu. På arton små kvadratmetrar. Utan spis eller vask, får diska i duschen och laga mat på en kokplatta MED UGN (lyx). Men trivs ypperligt bra.
 
SOMMAREN
Jobbade mycket, men det hjälpte att bo i Lund så man kunde hitta på saker efter jobb utan att det blev ett projekt. Var också sjukt social, vilket ej är något denna introverta person är van vid. Hade den bästa sommaren i mannaminne. 
 
ALLA KÖPENHAMNSRESOR
Alla köpenhamnsresor har varit guld. Att få träffa Einar och ha egentid med Tinna = guld.
 
INFLYTTNINGSFESTEN
Min inflyttningsfest var den bästa fest ever. Massa nytt och massa gammalt folk. Älskade det!!
 
 
JOSEFINS ÅTERKOMST
 
EFTER att ha härjat i Sydney ett år kom denna finisen hem igen. Nu åker hon snart tillbaka för att plugga men kommer hälsa på henne en vacker dag. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
KOM IN PÅ LÄRARPROGRAMMET
 
JAG KOM IN PÅ LÄRARPROGRAMMET, har redan gått ett halvår ungefär, bara fyra år kvar sen är jag den bästa läraren någonsin.

unicorns
Postat av: Mikka

Asså den sista selfien är så jääävla snygg! Yaas queen.

2016-01-05 @ 07:49:46
URL: http://kaptenpyjamas.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0