i'm back?????!!!!111?!12

Har alltså inte uppdaterat denna blogg på ett halvår, vilket är nog det längsta jag gått med att inte uppdatera. MEN min blogg fyllde alltså fem år i oktober, vilket är samtidigt det längsta jag haft en blogg, sån bedrift, hallelujah. Och bedrifter är det inte mycket av i mitt lilla liv just nu. För mig i present time är att duscha en bedrift, att gå och handla är en bedrift såatte är givetvis sjukskriven. Är alltså en tråkig boll av svett these days. Spenderar mycket tid till att spela algerisk patiens (100% winning) och att (just nu) se Bones, har även hunnit avverka alla sju säsonger av The Good Wife (asså faktiskt bra serie, slutade skitdåligt :////////). Men aaa hade en tanke om att uppdatera denna gamla saken för att kunna komponera något värdigt av min vardag. Kanske gör mig mer excited för vardagliga sysslor om en dokumenterar det?!?! OCKSÅ har en anledning att se på serier och filmer om en senare ska skriva om dem på denna portal. Plus har något mer "vettigare" att göra än att bara pilla bort navelludd. OBS, det är vettigt att blogga vill inte racka ner på det. ASSÅÅÅÅÅEE kanske till och med blir den nästa Therese Lindgren fast som bloggerska istället för vloggerska. NI HÖRDE DET HÄR FÖRST ;););););) Nä skulle nog inte hålla så många tummar för regelbundna uppdateringar, kommer säkerligen bara skriva detta inlägg och sen glömma bort att jag skulle uppdatera bloggen....... 
MEN AAA, tänkte såhär:
film & serier-kategorin är väl ganska self-explanatory 
händelser står för extravaganta händelser, alltså typ konserter, tjejkvällar, fest osv. kommer alltså antagligen inte uppdatera denna kategorin så väldans mycket
konsumtion= saker jag köper/vill ha
listor= diverse listor som florerar runt i bloggvärlden
mat= kanske bara bilder på mat och antagligen inte recept
musik= är också ganska self-explanatory
ordspyor= exempel är detta inlägg, kommer kanske också skriva om mitt mående och om mina fantastiska absolut inte nyanserade analyser, alltså mer jag är inte pk jag är inte påläst jag har bara känslor
vardagligt= alltså här tänker jag mig såna där trendiga inlägg som ett foto- i timmen, eller bara saker jag gjort som inte är jättekul
sist men inte minst, ytligt, här jävlar blir det inspiration, bilder på snygga människor inklusive mig ;);););)););););) EXEMPEL:
 
Varsågod en fräsch bild av moi som absolut inte är tagen idag, har för mig att den är tagen i typ januari???
 
Tänker också att jag ska fixa utseendet lite grann på bloggisen, så blir det säkert jätteskoj att uppdatera :D:DD:D:D
okej tack för mig 

RSS 2.0