palo alto

asså brukar inte vara ett fan av *insert name* coppola-filmer (eller jo av estetiken) men Palo Alto älskar jag, troligtvis mest pga att Jack Kilmer är den snyggaste pojken jag sett. asså speciellt bilden då han spelar gitarr och ser koncentrerad ut *making googly eyes* och asså håret, vem fan vill inte dra i det????????????????

tisdag.

lillie og jeg skulle egentligen se harry and the potters, men vi pallade inte ta oss in till malmö. sjukt farligt att bo i en stad för då tror man att man inte behöver lämna den staden för en annan i några timmar. iaf, vi drack vin blev lite fulla, stack och handlade mat, fulla. och så fortsatte vi dricka vin när vi laga maten
här är lillie, jag och melanie, min rumskompis
<3
lillie skrattar åt hur hon såg ut på föregående bild
så himla bra kväll, det slutade med att lillie och jag hade delat på en box vin :)))

kaktusar

 
asså tänkte att jag skulle skaffa växter nu när en flytta, sen kom man ut från ikea med fyra kaktusar. den ultimata växten för folk som e lata :))))))))) räknas ens kaktus som en växt? oui, tydligen, fick googla. f.ö dessa bilder togs idag, de senaste bilderna som togs med samma kamera var för !!!!!TVÅ!!!!! månader sen. så dålig har jag blivit på att ta upp kameran, men nu ska jag hitte på en massa i veckan så får dokumentera det. t.ex imorgon ska jag och lillie se HARRY AND THE POTTERS, asså det e fan lide najs, på onsdag kommer anna, på torsdag har anette kalas, på lördag hoppas jag på en liden grillkväll om folk är på!
 
tjarå
 
 
 

lilliepillie

i onsdags blev vi lite fulla fastän vi skulle jobba dagen efter, nu skapar vi en tradition i att ha vinkväll en dag i veckan! whoop (för det gick så bra att jobba ändå)
 
på vägen hem dock, går jag inom 7/11 för att köpa cigg, ser att en man kommer in bakefter mig och tänker inte mer på det, en bit på vägen hem hör jag hur någon säger "ursäkta mig" och jag vänder mig om och fattar att det är samma man som stod bakom mig i affären, och så frågar han om nummer och om vi ska ta en drink nåndag osv. och jag sa att jag inte ville ge ut mitt nr, vilken han inte förstod och så fick jag typ säga att han var för gammal för mig lol, och då gick han efter många om och men, och DÅ GICK HAN TILLBAKA FRÅN DIT VI BÅDA KOM FRÅN, alltså följde han efter mig bara för att fråga det och nock fan för att jag gillar när killar är straightforward (nåja) och kan fatta när killar frågar på en bar eller klubb, men att någon följer efter en, det känns bara så jävla läskigt, speciellt också när man måste hitta på anledningar till varför man inte vill lämna ut sitt nr eller ta en drink för att de inte vill ta ett "nej jag är inte intresserad".

lummiga trädgårdar, bubbel och höns

jag på midsommar, typ höstklädd pga regn
så myed mat
anna bor i ett kollektiv med lummig trädgård, så fint. här är laura dock... menar dock att hon också är fin 
här är anna!!!
här skrattar dem åt ett foster i något utvecklingsstadie/um(??) som ser ut som en gris som är arg
bubbel!! och chips!!!
dagen efter går jag ut för att röka och blir attackerad av dessa pga de trodde jag skulle mata dem man ba: sorry, har bara cigg :):):):):):))))
älskar allt med annas kollektiv förutom myggen. är sönderbiten på mina ben nu :'(
det var den midsommarn iaf.
 
f.ö har jag köpt ny mobil!!!!! den kommer förhoppningsvis i veckan! jag har varit ytterst produktiv idag, först jobbat till kvart i två, sen hem och städa, tvätta och vika kläder och hänga upp kläder, snart ska jag gå till affären för att köpa salobrin (?) som jag kan hälla på mina ben, sen ska jag laga mat och fortsätta tvätta sen sova pga ska jobba tidigt imorgon. 

sorry för extremt fula bilder

hej, nu har jag flyttat till lund!! detta kommer vara mitt hem hela sommaren, så najs!!
igår åt jag frukost på stan med ullis på redfellas (så stört goda scones), CAUSE I CAN DO THAT NOW-
en fluga drunkna i mitt kaffe
efter frukost satte vid oss vid domkyrkan för att titta på glada studenter och undrade om man nånsin kommer känna den sortens lycka man känner när man tar studenten ever again. typ när/om man får barn eller om man anordnar en kärleksfest.
ullisgullis. 
 
ska försöka mig på det här med att blogga igen tänkte jag, får se hur det går!! det var längesen jag verkligen försökte att fotografera bra, nu tar jag bara upp kameran och knäpper några bilder och liksom hoppas det blir bra och resultatet ovan visar att det inte blir det. NÅVÄL, DET E VÄL BA ATT GET UP ON THAT HORSE AGAIN :)
 
f.ö HELA TVÅ STYCKEN personer fråga om vägen igår, asså det betyder att jag är en äkta lundensare nu eller iaf att jag ser ut att vara en :):):)):)

RSS 2.0