I wasn't born with enough middlefingers.

Idag vaknade jag, peppad som fan. I för sig försov jag mig lite, men det ordnade sig. Sen flängde jag runt i Lund HELT I ONÖDAN. Kom hem och inget fucking funkade. Skrek, bölade om vartannat och bara spruta snor ur näsan. Blir bara så trött när JAG försöker och kämpar, att göra något som är kul eller som är viktigt, och det bara går helt åt fanders. Lägger energi och det bara skiter sig. Om precis ALLT. ALLT. Vill bara knulla världen till misär just nu. kthxbye.

förra veckan och denna veckan. och lite allt möjligt. eller nåt. jag vet inte.

hejhejhemsktmyckethej. förra veckan lekte jag med ullis, vi drack en hel box vin och var dumma nog att tycka att vi skulle öppna en till. vilket vi gjorde, tog varsitt glas och sen förstod vi att vi var väldigt korkade. nåväl. dagen efter köpte vi frukostbullar och iste, stekte bacon, gjorde äggröra och kollade på sex & the city. sedan planerade vi ullis fezt, som hon ska ha på lördag (*såjävlapepp*) 
har annars blivit helt nerkärad i serien Girls och ska snart boka biobiljetter till Ice Age 4 på torsdag (JADDÅ), sen har jag fått ett litet jobb. verkligen litet, ska klippa ihop en film till Tinnas syster för pengar. MILJONERNA KOMMER IN SOM DEM SKA, DET GÅR BRA NU! sköja.

midsommar.

God mat. Vin. Äckliga tequilashots. Hög musik. Grekland-Tyskland. Swag. Bada.
En ganska fin och rolig kväll. 

senaste tiden.

Hej, här kommer diverse anledningar till varför jag inte uppdaterat på senaste tiden.
För det mesta har jag legat å slösurfat samt petat mig i näsan.
Sträcktittat serier.
Dödat pedestrians på GTA San Andreas
Tyckt folk varit dumma i huvudet (ex. Katrin Zytomierskas ignoranta inlägg om ordet "hen")
Till slut har det känts som att jag har haft så mycket att göra men ingen tid. Det är ju inte sant, är bara inte van vid att saker ska göras varje dag. lol
Men så, där har ni det. Min ursäkt. Eller nåt.

tre bilder.

i lördags var jag på Axels student. Axel själv såg inte tillräckligt proper ut på några av bilderna jag tog. Dessa tre av typ en sisådär 200 var de enda som ansågs vara "helt okej" i mina ögon. Förutom att det var askul, så var det askul. Ullis agerade chaufför för kvällen, vilket chockade alla. Men skjuts till Malmö och Klaffbron fick vi, fastän det bara var vi (alltså en sidär 15 pers) på hela klubben så var det ganska kul. Det dansades inte så mycket, men prat om GTA, Amnesia och jobb hann vi med. Just det, får inte glömma snacket om mina margarinläckande tuttar också. Och att vi hängde på McDonalds två gånger..

and my dreams are wearin' thin all I need's relief I need I need some sympathy

har länkat originalet innan men seriöst, lyssna pårena dårå i så fall: Major Lazer feat Amber Coffman- Get free (Bonde de Role Remix)

we dance, we joy.

lillebror.
igår var jag på Joys student. När gamla gubbar blir tårögda då börjar jag böla. Vilket var precis det som hände igår.

"Oh, boys will be boys"

Jag klarar inte av uttrycket "Flickor och pojkar är olika." Än värre är "Flickor är flickor, pojkar är pojkar" VAD exakt vill man ha sagt med det? VAD betyder det? Biologiskt sett, då är flickor och pojkar olika, ja men förstår inte vad det har med saker att göra. Man lär sig att inte behandla mörkhyade och ljushyade olika. Varför anpassas inte detta på tjejer och killar också? Vi är ju förfan ALLA människor med olika sätt att tänka och tycka så varför behandlar vi inte människor efter individuella egenskaper utan att det ska TYDLIGGÖRAS skillnader? Det är precis vad media, normer och samhället gör och har gjort jävligt länge. Och det, det är fan fel.

GNUČČI.


Min sommarplåga <3

igår.

Kim fyllde år igår. Han fick boken "The Game", klubbor och lite abstrakt konst. HÖHÖH. 
Stannade inte alls länge för jag var nog sämsta sällskapet- bakis och opepp.
På vägen hem träffade jag iallafall Emma och Josse som jag inte sett på tusen år. SÅÅÅÅ himla kul!!!1
Sen spenderade jag och mamma tid till att leta efter en hundvalp som sprungit bort i Sandby, hitta den inte dock :((
ÄR snnars jätteavis på de som ska till Hultsfred i veckan, nåja, jag ska på en himla massa studenter, så det blir kul det med.

heldagsfestande.

härommorgonen såg himlen ut såhär.
igår förmiddag kom ett gäng av de finaste människorna hem till mig. vi åt så jävla mycket mat. helt sjukt.
HAHA. Senare på dagen vare bara jag, ullis, anna och tinna kvar. vi drack vin, blev lulliga. rökte för mycket cigaretter och snackade siiiiiiinnesjävlamycket om allt och ingenting. på natten pratade vi med emil, som var redo för att åka till ukraina å se sverige- ukraina på måndag. DET VAR EN HELT FANTASTISK DAG. Som ni ser fotade jag absolut inget väsentligt, jävligt tråkigt. Men ibland har man inte tid att fotografera när man är fullt upptagen med att dricka vin och snacka med sina bästa kompisar. SÅ DET SÅ.

get free.

igår satt jag bredvid dessa två medan dem kolla sina mobiler. det var skoj.
SKOJA. vi krängde chips å dippa, godis och kladdkaka, vi tittade på sex & the city och lyssnade på den här låten tusen ggr. DET var däremot skoj och lide mysigt.

är förövrigt på världens sämsta jävla humör. det är sommar och jag vill göra saker. problemet är ju bara att jag inge jobb har och därför inge jävla pengar. vill lägga mig under en sten i fosterställning och låta naturen göra sitt jobb.

tipsy.

igår blev jag full i malmö. det var skoj, fram till det som hände imorse. KASKADSPYA. sov till halv fyra, då ullis ringde och berättade att vi skulle träffas ikväll. är verkligen superpepp på det ja. hon kommer om en kvart och jag ligger i samma kläder som jag hade igår. UÄÄRK. JAJJA, VI FÅR MASSAGE AV CAROLIN IALLAFALL. Tur att man har vänner som utbildar sig till något bra :'D

bella 20.

För någon vecka sen var jag på tjugoårsfest. Såhär såg den ut i filmformat. Whoopwhoop.

bror.

ni ska se den andra killen....
SKOJA. Han hamnade i en nickduell med en i samma lag, därav blåtiran.

keep ya head up.


and since we all came from a woman
got our name from a woman and our game from a woman
i wonder why we take from our women
why we rape our women, do we hate our women?
i think it's time to kill for our women
time to heal our women, be real to our women

RSS 2.0