en uppdatering.

Nu kommer en longass uppdatering från den bästa sommaren nånsin!!
i detta fina trapphus bodde jag! obs ej i trapphuset, men trapphuset ledde till lägenheten jag bodde i duh
en kväll umgicks jag med bl.a Erik, asså gubben i bakgrunden ser definitivt ut som han i AF pensions-reklamerna
en kväll skulle jag och lillie gå ut, så vi förfestade på en gräsplätt utanför hennes lägenhet, vilket väldigt många förbipasserande tyckte va "mysigt" och lite "chockerande", vi gick aldrig ut, chillade mest men påväg hem stötte jag på några gamla vänner som frågade om jag ville hänga med på en öl, and so i did
var snygg en kväll när jag skulle träffa anette, ullis och carro
här är ullis och anette!! vi pratade bl.a om sexleksaker och planerade anettes inflyttningsfest
en eftermiddag (som jag faktiskt bloggat om!!!) hängde jag med Ullis, Carro och Jonas. Det blev verkligen en heldag, och det var riktigt mys.
som sagt.
dagen efter det, hamnade jag på efterfest då värden hade sagt "jajja, klart jag har sprit" och kommer hem till honom och det enda han har är tequila och citron-och limejuice. suraste drinkarna i världshistorien.
kom inte hem förrän sex på morgonen. mikket lyckad efterfest
vaknade vid tolv och insåg att jag skulle börja jobba om två timmar. FYFÄN
 
 
en kväll gick jag och min rumskompis Melanie till Mejeriet för att va med på quiz, fanns dock inga platser utomhus så vi fick sitta inomhus
sen gick vi vidare för att se Världens snabbaste allsång, vilket jag blev besviken på, trodde dem skulle sjunga låtarna skitsnabbt, men sjöng istället bara delar av låtar så de kunde hinna med med fler låtar.
efter det gick vi vidare till ariman för att jag var såååå sugen på att bli lite lullig en onsdagkväll, vilket jag också blev
en fredag bjöd jag laura på middag och vin, och det var givetvis askalasmys
sen skicka ullis sms om att det var förfest hos henne, så då stack jag dit. 
fest som sagt, vi stack till Etage sen, som jag inte kommer återvända till, trots att jag råka få en öl "gratis" och hade ändå rätt kul. det va ba not my kind of crowd. kom hem vid halv sex på morgonen..
dagen efter det, var jag och ullis jättebakis och inte alls pepp på att dra till anettes inflyttningsfest
but we did anyway, och det var faktiskt helt okej skoj!!
en måndag i slutet på juli stack jag till köpenhamn för att fira min mamma, och för att träffa tinna
och einar såklart, som har blivit ETT ÅR NU!!!1
i början på augusti kom EMMA HEM, och vi firade det på det enda sätt vi kan, ÄTA BURGARE PÅ VIGGOS såklart!!1
dagen efter emmas återkomst, hade jag en liten gathering med lillie, emma och filip och det var givetvis väldigt mys!
DAGEN EFTER DET... så vare förfest hos Lillie med glitter och glamour, för vi skulle nämligen till BIG SLAP
där det blev väldigt mkt sittdans
men även lite stådans
jag och ullis var snigga
PEPPADE
'
PEPPADE
en dag satt jag i trädgården och degade, var säkert jättebakis
 
senare på kvällen var jag på gastefestivalen, så jävla najs det har blivit!! var där sist för fyra år sen och de har verkligen steppat upp sitt game asså
Anettes katt har fått kattungar!!!1 cirka det mysigaste jag vet. ville aldrig lämna
 
en morgon påväg till jobbet (som nu är slut, thank freaking god) såg det ut såhär
jag började fixa min lägenhet
är jättekär i scotty sire på vine. hans leende kan jag nog leva på, need no water or food.
förra torsdagen träffade jag dessa brudar som verkligen är världsbäst på allt. i år är det 11 år sen vi blev vänner :')
flyttade ut från lägenheten, flyttade hem, myste med katten, flyttade till min lägenhet
såhär såg min kyl ut första kvällen hehehe, i've got my priorities straight
såhär ser min lägenhet ut i detta nu, alltså väldigt kaosigt, sover just nu på en luftmadrass, men ska snart köpa säng och matbord och stolar och tvbänk och grejer, sen kommer det roliga; PYNTA OCH DEKORERA. AH
jag klarar ju inte riktigt av att leva såhär kaosigt, så försöker strukturera upp det nåt sånär. MEN DET GÅR SÅDÄR, som ni ser så är det enda jag gjort idag är att organisera vad jag vill ha kvar i lägenheten, vilket bara är böcker och pynt...... det roligaste att göra alltså. kommer iaf att köpa kurslitteratur och träffa min basgrupp idag. resten får jag väl göra imorgon.... 
 
 
 

RSS 2.0