josse 22 år.

igår fyllde denna babe 22 år. det firade vi!

pictures of trees, lots and lots of trees

Igår åkte jag, ullis och anna till stenshuvud. först körde vi en omväg och hamnade lite i ystad
MEN SEN ÄNTLIGEN var vi framme. FIKAPAUS
vandra vandra 
här började anna freestylea och sket i stigen totalt
cooling
sen var vi tillbaka igen efter många "ska jag ramla ner mellan två stenar och bli tvungen att såga av armen för att komma loss?"
vi hitta en fyr som vi pausade vid
fina ännä
sen gick vi vilse och fick fråga om väg, 20 meter längre fram stod det skyltat var man skulle gå :):):):):) *amatörer*
 
här ser man inte så mkt, MEN ASSÅ SVÄR 1000 TRAPPOR SENARE....
Var vi här :D:D
här vila vi och åt körsbärstomater och baguette och philadelphiaost
sååå fint
 
FREEEEDOM
Sen var det dags att vandra tillbaka
Anna och Ullis
lots and lots of trees
vi gick ju runt om hela skiten såhär är vi tillbaka till där vi börja
vi skulle nämligen BADA. såååååå SKÖNT
"kolla om det blir rakt"
"kolla mig kolla mig"
sen tillbaks mot bilen
och hem åkte vi
och himlen hade f!s färger :')
 

♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀♀

 
angående da shitstorm som bröt ut på kvinnohats instakonto när rihanna praisades. 

♡ köpenhamn ♡

i tisdags stack jag till tinna, vi lagade mat, åt glass (jag åt fem stycken, tinna en), titta film, titta fotbollsmatch (ASSÅ SJUKASTE) och åt ostbricka. OCH JA TINNA ÄR GRAVID, OM TYP TVÅ VECKOR KOMMER LILLA EINAR UT I VÄRLDEN <3<3<3<3<3
igår började dagen med morgenmad sen tittade vi på en fransk skräckfilm i väntan på att ullis skulle komma
detta är anna. hon kom också!!!!11 här försöker hon få upp ölen med en tändare, hon lyckades!! innan hon kom åt vi frukost (ASSÅ LUNCH PÅ DANSKA, MINDFUCK)
ullis <3<3
påväg mot blågårdsgade
på blågårdsgade hittade vi denna
här drack vi kaffe, gingerbeer och åt OREOCHEESECAKE 
lyssnade på jazz pågrund av rådande jazzfestival
Anna, Ullis med sina jazzfingers och Tinna
anna suktande efter keramik 
gå igenom kirkegaard/park
matchande paret
kom hem till tinna för att sätta oss på deras bakgård i skuggan!!
ullis
tinnaaa <3<3<3
dricka öl och röka alldeles för många cigaretter (och lyssna på min feministplaylist!!!11)
<3<3<3
chug chug chug
sen åt vi salladsbuffé 
wow en bild på mig tänka sig. jag och ullis har förövrigt matchande halsband nu **BÄSTISAR**
sen stack vi hem till tinna för att spela snake eyes i typ två minuter (fortfarande det BÄSTA DRICKSPELET NÅGONSIN)
och sen var det dags att ta farväl till köpenhamn för denna ggn :'((

♀♀♀gå på salong♀♀♀

TVIVLAR på att ni missat denna. MEN om så är faktum så måste ni bara se den. Bästa låten, bästa videon. FETT MED ♀♀♀GRRRLPWR♀♀♀ 

idyll.

igår vart jag bjuden på bubbel och pizza hos laura!!
typ finaste kvällen i år!!
vi gjorde egen pizza som blev asgod, mikket ost e ett måste
gosigastegoooos Tara var också mä
fina anna!!!!11
haha sry laura, hon rökte för första ggn på väldigt länge
asså GUDOMLIG
"TWERK"
laura och anna försökte desperat få igång vattenpipa med 1. vanlig grillkol 2. en träbit 3. en braständare 4. en vinkork. gick ej så bra
bäst å korka upp en till bubbel dårå ;);););););););)
<3
<3
:)
mysss
som sagt
sen blev det mörkare
så vi gick in och sen åkte jag hem,
 

RSS 2.0