värsta äventyret.

dagens äventyr: knäbäckshusen och ale stenar. 
morgondagens äventyr: jobba på restaurang.

ömklig.

varit sjuk hela veckan, jag upprepar: jag har varit sjuk den varmaste sommarveckan. SJUK. 
nåväl. det blir nog bra.

troublehunters.

Häromdagen gjorde jag en header till mina kompisars blogg Troublehunters. Blev själv mycket nöjd. Dem också i för sig. Deras layout suger dock åsnedase, men dem är roliga dem små liven :):):):)

amerikabackarna.

Helt cpfint väder idag. Så jag tog cykeln, en bok och en filt till amerikabackarna och satt där en stund och filosoferade. Nu ska jag dock fortsätta att se på Roswell, ni MÅSTE titta på den serien! Okejrå, hejrå.

kärlek, respekt, coca cola och unicorns.

Så några av er ville att jag skulle skriva mer om samhällsfrågor (inte mig emot). Så jag kan väl börja med den samhällsfaran jag tycker värst om. Vilket är Jimmie Åkesson och hans anhängare. Gjorde en liknelse med Lord Voldemort på facebook som löd såhär: "Tänker att Jimmie Åkesson är som Lord Voldemort och hans anhängare Björn Söder eller typ Kent Ekeroth är som Bellatrix Lestrange, allt de vill är att få suga Jimmies lilla ståkuk. Men vi vet ju alla vad som hände med Voldemort, undrar mest vem som glider in som Harry P." Ingen har gillat min status. Dem kanske tar det som att jag dödshotar Jimmie, men det gör jag inte. För om man läst Harry Potter fattar man att Harry dödar Voldemort med kärlek och respekt. Kärlek och respekt för de människor som inte kunde tala för, eller försvara, sig själv. Kärlek och respekt verkar vara något Jimmie saknar (alltså liknelsen med Voldemort) och om han ens visar kärlek eller respekt mot någon så är det mot de som är som han. Alltså de som vill att vi ska ha EN kultur, EN religion, ETT folk osv. Många försvarar SD med att de inte alls är rasister/nazister. Men om man som parti och enskild individ säger att man inte gillar muslimer eller somalier, då är man fan det. För mig tycker jag det är helt ok att man kritiserar INVANDRINGEN, men det gör inte SD, dem kritiserar INVANDRARE. Och det kan jag tycka är en stor skillnad. Alltså jag vill verkligen inte att Jimmie ska dö, vill mest få över honom på den andra sidan, den ljusa sidan som har kärlek, respekt, coca cola och unicorns. Enligt mig är det det bästa och finaste som finns. Nåväl unicorns existerar väl, TYVÄRR, inte. Men you get my point.

banelkulle.

Skrev igår att jag inte ville visa vad jag äter......... NÅVÄL, här är en -jag-äter-kanelbulle-19.01-på-kvällen- bild.
Har f.ö mensvärken från helvetet. Har haft det i JÄVLIGT många dagar NUUUUU :@@@@ 
Förra veckan läste jag ut Harry Potter- böckerna på 7 dagar (hade gjort det på 5 om det inte vore för att jag var på födelsedagsmiddag och inflyttningsfest två dagar.) Denna veckan har jag spelat GTA San Andreas, micket roligt. Händer alltså inte så jävla mycket, och gör det det så fotar jag inte :'((( 
JUSTE, har borstat ut mitt hår för första gången på typ en månad. Sköööööön...t.
Kthxbye.

hej igen.

HEJ! TJA! LÄGET?
Följande text kommer låta überbloggigt och sånt men: VAD vill ni se när ni går in här och tittar? Jag är inte så haj på det där med "Hej, det här åt jag till frukost osv. osv." Vardagsinlägg, alltså. För om sanningen ska fram så är min vardag inte så spännande :O Kanske blir det till hösten. Men som sagt, VAD intresserar er? VAD gör är sugna på att gå in och läsa? Hade varit feteschyrre om ni ville svara, för då kanske jag fortsätter :DDDD Just nu känns den här bloggen lite kaosaktig, ingen mening och sånt. Inte ens organiserat kaos. Bara kaos. Så pour your heart out! Pusssssssss <3333

alltså.

tror jag lägger ner den här skiten.
tack å farväl <3

lite glädje.

Eftersom det har väldigt mycket arga skriverier och sånt tråkigt här på senaste tiden, så tycker jag att vi livar upp det med lite saker jag tycker om/är fint.
Frank Oceans "coming-out" letter. Inte för att jag är speciellt förtjust i hans musik (OMG, DID SHE JUST SAY THAT?!?!?) men tycker det är en strong grej att göra när man är i en mansdominerad hiphop/rnb industri. 
 
Den här låten! När jag gjorde filmen till Tinnas syster, Selma blev jag beordrad att använda den här låten. Selma och hennes pojkvän har den som deras låt. Vill fan själv ha den till mig och min framtida kärlek. 
VIVE LA REVOLUTION.
Säger väl sig självt.
Mike G, åh Mike G
Harry Potter!!!!!!!!!!111 Har läst ut tre böcker på två dagar. hehehe *nolifer*
Sen gillar jag såklart den grejen med att Tinna ska gifta sig med sin Emil om typ en månad. SÅ JÄVLA SKOJ. Årets kalas. Ska ragga stenhårt på snygga danskar, hehöeöhöhöö.
 
 
puss.

blablabla

Det här med att bröla ut en massa skit om vad man tycker och tänker utan att ens redigera skiten snyggt och prydligt, och sen trycka på publicera. SÅN ÅNGEST. Dock kände jag ju exakt så som jag skrev att jag kände. Smått onödigt ändå kanske?! NÅVÄL, är fortfarande trött på människor i allmänhet, häromdagen kanske det var mer riktat mot någon enstaka som ledde till att jag ville utrota hela planeten på människor, men idag är jag fortfarande trött. Så jag inaktivera min facebook (tänkte stänga av min mobil också men ingen hör av sig på den ändå) och så tänker jag fan pausa från alla jädrans internet-förhållanden i en vecka i alla fall. Har redan läst ut första Harry Potter-boken och börjat på den andra, cyklat till Sandby och tillbaka OCH solat. Hatar att sola, för jag har cirka trehundrafemtioelva pigment i ansiktet och cirka NOLL på resten av kroppen. Well, well. Ska i alla fall försöka ha ett liv utan en dator på magen i en vecka. Tror att folk tycker att jag inte har ett liv för att det är det enda jag gör om dagarna. Det roliga är att när man väl är ute bland folk (och har ett liv) så sitter människorna som fastklistrade vid sina mobiler. Vilket JAG inte gör. Så det så. MOHAHAHAHAHA. Eller nåt. Kthxbye.
 

KILL PEOPLE. burn shit. fuck school.

Ska sluta bry mig om människor, ska börja hata mer. Dem kommer med sina trubbel, vad fan får jag utav det?
Dem står där och skriker "Jag vill ha mer" Nu vill jag skrika tillbaka: "NI FÅR FAN INTE MER"
Kommer till mig om era futtiga problem. HÅLLKÄFTEN, RAGATA JAG VILL INTE MER. Nej, jag ska sluta bry mig om människor och börja hata fler. Hävda mig själv, sen äre fan bra med det."Men Amanda, var inte så negativ, det är väl bra att folk känner att dem kan öppna sig för dig" JOVISST FAN ÄRE DET, MEN DET ÄR FAN DET ENDA FOLK KOMMER MED NU. Får väl skylla mig själv, skylten i pannan som blinkar något frenetiskt med texten "LASSA AV ERA PROBLEM HÄR" kan ju vara en anledning. Men jag vill inte bry mig om er, för jag får INGET tillbaka. Så hållkäften. "Sluta vara negativ" NI FRÅGAR JU INTE MIG VARFÖR JAG ÄR NEGATIV, MEN JAG SKA LYSSNA PÅ ERA FITTPROBLEM. HÅLLKÄFTEN, VILL FAN INTE HÖRA MER. SÅ, just nu hatar jag alla människor. "Men va, du hatar väl inte mig?" JO SPECIELLT DIG

rattle.

Vet ingen mer passande rubrik än just Rattle, för det var låten som spelades om och om igen under hela jävla kvällen. Vilket är ganska typiskt Ullis- att tjata ut en låt. Innan det har det bl.a varit Levels med Avicii, för att inte tala om Kill everybody in the world med Skrillex (Ullis, den är fan uttjatad ut!!!!!11) och typ Stereo Love vare något år också. I ALLA FALL; En kväll med lite blandade teman, framförallt vare mexikanskt tema med tacos, mustascher och tequila, också lite hatt-tema, dock inte endast sombreros.
 
Laura körde på mustascher i armhålorna. Mycket snyggt.
Som sagt lite blandat; classic beauty, maffia x2 och brandman.
Finaste födelsedagsFISEN.
Audrey Hepburn, en till maffiaboss och en Megan Fox var där. (aka Amanda, Axel & Jenny)
Emil var min ena bordsherre. Vilket var ganska kul, för ibland fick vi uppgiften att flytta vår hatt till den som satt till höger om oss. Det var bara det att Emil tog tillbaka sin keps hela tiden så jag fick den där kepsen om och om igen. GANSKA KUL.
HENRIK. DA CELEBRITY. Haha, sköja. Men han har faktiskt släppt en demo som jag tycker ni ska lyssna på
Fina Vera.
Här blev andra sidan sura för att vi på "andra sidan inte var tillräckligt klara". Jajjamensan fatta spara.
Vi försökte i alla fall.
Kloka och finaste Anna. Här ser man f.ö att hon är från lannet, jadddå.....
<3
VÅGEN.
Anders.
Carolin <3333
Scotte, da babe.
Vissa samlade mustascherna på magen, dem. HÅHÅ JA JA.
Markus med sin pez och miniarmar.
Coolingarna från Lund represent.
UNGEFÄR HÄR spårade festen ur lite.
Fast, det dansades ganska mycket ändå. 
Sen cyklade jag och min bordsherre hem klockan fyra, lagom till det ljusnade så vi kunde se varfan vi cyklade. För inte fan finns det lyktor på landet.
FINFIN FEST. JADDDDDÅ. LÖV JO ULLIS <3

ullis 21.

vet inte ens varför jag uppdaterar längre. nåväl. gjorde en promofilm till ullis fest. bilder kommer sen.

 

RSS 2.0