en torsdag.

i torsdags träffade jag först Anna som just nu är i/är på väg till nånstans i Sydafrika för att hålla på med permakultur i fem veckor, har typ ingen aning vad det innebär men hon är fett-taggad och jag är fett-taggad för na! efter det svängde jag inom systemet för att köpa rosévin och tog med det till botaniska där carro och ullis satt och vänta, där fick vi sällskap av en kissekatt som vila i rabatten samt ville ha lite av vår mat. vi pratade om så mycket bra saker. sedan drog vi vidare hem till carro som bor i DEN FINASTE LÄGENHETEN EVER, där vi grillade och halsa i oss ännu mer vin. efter det fortsatte drickandet där inne då vi spelade lappleken (vet ej om det finns nåt annat ord för den leken) man skriver iaf ner vars fem kända människor, kan vara en kompis, en kändis eller politiker eller whatever floats your boat sen lägger man ner det i en skål, delar upp sig i minst två lag, sen ska man i första ronden förklara personen med hur många ord man vill på en minut, så tar man så många lappar man kan, sen går det vidare till nästa lag, i andra ronden ska man förklara personen med ett ord och i tredje ska man göra charader, mycket roligt spel!! det var hursomhelst en mycket fin kväll, och början på min tredagarsfestandeirad. 

en onsdag.

i onsdags hängde jag med Ullis, Anette och Carro på Stortorget fastän vädret sög. Vi delade på tre bringare med Sangria, pratade strunt och allvar, sen gick vi vidare till Ariman för att dela på en flaska vin och skriva listor. 

RSS 2.0