stressdricker.

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLLLLLLLLL

space and cats.

*sugääärpåatttaoutfit-bildersåjaglaenkattpåansiktetochenrymdibakgrundendetblirbratänktejag*
HAHA. HEJ. Igår var jag som sagt på tjejmiddag, woooahghheee. ÄLSKAR när man har så mycket att säga
att man pratar i mun på varann. I snart åtta år har vi känt varann och vi pratar och pratar om allt. På en gång.
Så najs att det fortfarande är så. Nä, det var en riktigt najs kväll, med god mat och gott sällskap. LÖL.
Idag har jag änsålänge gjort god omelett och typ hostat upp mina inälvor :((((( :))))))
Och imorgon ska jag gå ut. igen. Men jag tror inte jag pallar. Blir liksom andfådd när jag gått 10 meter typ.
Nedrans cockerspaniel.
AHHMMMM, okej. hejdå.

pewdiepie.

KOLLA!!!!!!!!! PEWDIEPIE ÄR MED I TIDNINGEN. Alltså när jag började kolla på hans videos hade han typ
30000 prenumeranter och nu har han 300000, så himla cooooolt att det har ökat med x10 på bara några
månader :')
Annars har jag träningsvärk och är förkyld som fan. Ska på lite tjejmiddag ikväll. MYSVAVAVAVA!!!1

OFWGKTA

'
Odd Future ska till Way Out West. Min hjärna kan inte copa with it. Jag är död.

so let's set the world on fire.

i fredags såg jag ut såhär och tog mig sedan iväg till e-town (obs ej seriöööös) och spelade spel med
carolin och co. sov där, vaknade okristligt tidigt och spenderade sen dagen med att se United States of Tara.
är bara sjukt vemoooodig nuuu, fan
under dagen var jag sjukt opepp, men bestämde mig till slut ändå för att åka på förfest. sen sluta det med att
jag följde med ut också. hade askuuuuul. hamnade på inkonst. undrar varför man hamnar där, för det är ganska bull musik. jaja. tog svarttaxi till linero, somnade på en saccosäck, vaknade en stund senare och la mig i soffan istället. MYYYYYYYYYSSSSSSSSS VARE. JAAAAAAA. EEEEHBLÖÖÖRRGHHHHHHHHHH.
okejpusshej.

:(

är fruktansvärt vemodig för att jag sett absolut sista avsnittet av United States of Tara. Bara tyyyyyp en av de bästa serierna jag någonsin sett och så väljer de att cancella deen :((((((((((((((((((((((

but look at me, I'm fucking beautiful


ibland..

Ibland, som idag, är jag nog lite av en kommunist i stil med Stalin. Seriöst, vill döda rasistiska manssvin som säger att invandrare som våldtar ska "tillbaka, dit de kom från" och när en kvinna i samma veva ifrågasätter deras rasism så får hon höra: "Hoppas du blir våldtagen din jävla hora". Alltså de är exakt lika äckliga och exakt lika jävla dumma i huvudet som våldtäktsmän. De har exakt lika taskig kvinnosyn som de där jävla asen. Vilka jävla kräk. Skott i pannan. PANG BOOM DÖD.

radical's my anthem, turn my fucking amps up

jag ser ut som min bror på de här bilderna. lol
näää, livet dårå? vet inte om det är pms eller om livet verkligen är genomruttet denna veckan.
jaja, pratade med tinna för en stund sen, hon åker till thailand imorgon. så jävla fusk.
när hon kommer tillbaka ska jag till köpenhamn, FÅ jobb och leva livet. hasan följer nog också med,
för han drömmer fina drömmar om hamburgaren vi åt på tinnas förra jobb för ett år sen. OM NI NÅGONSIN SKA TILL KÖPENHAMN TA 5A MOT HUSUM TORV HOPPA AV EFTER BRON, SEN GÅ PÅ 3A OCH ÅK TILL BOPA. BOPA!!!1 OKEJ?
Godaste hamburgaren evör.
 
f.ö någon som har bra tips på hur man får in rutiner i vardagen när man är arbetslös som jag :))))))?????

“I don’t believe in guilt, I believe in living on impulse as long as you never intentionally hurt another person, and don’t judge people in your life. I think you should live completely free…”

Angelina Jolie har varit min girlcrush så länge jag kan minnas. Höll till och med föredrag om henne i åttan.
Min favoritfilm med henne är Girl, Interrupted, vilket hon även fick en Oscar för.
Jag tycker hon är smått fantastisk, helt enkelt.

hey it's jasper, i'm not even a rapper

igår skrev jag tweets om hur mycket livet sög. det enda som fick mig att le var den här jävla videon.
mike g är så jävla skööööööön. och jasper. lol. och earl. mmm. och tyler förstås och hodgy.
taco är fettful fast snygg. och syd tha kyd ser fettläskig ut på stillbilden. hahha
fred ut.

en video.


preklaff.

tre bilder som får representera lördagen. vi var hos kim, som aldrig haft förfest innan. aldrig. igår tror
jag många förstod varför. det var tamigfan ~cRaaZzzzzY~ 
kände verkligen klyschan "ska aldrig dricka igen" när jag gick och lade mig. hade i alla fall askalas roligt.
klaff var inte ens kul, alla var för fulla :( ohwell, fick bk-mat i lund och sen somnade jag bredvid två stycken som
hånglade. kände mig lite antastad. gör i alla fall en liten film nu, för jag filma som besatt, den blir nog inte så bra
men jag gör något i alla fall :PppppppppppPPPPPPp

party hard.

keps eller mössa?
och såhär såg jag ut innan. vilken transformation, mhm.
ska i alla fall ~party hard~ som de coola säger.

häromdagen.

Såhär vandrade jag omkring därhemma häromdagen. härhärhärhär. OBSOBSOBS: Försöker inte vara snygg på sista bilden, isåfall misslyckades jag.
Annars? Provade mina jeansshorts precis, insåg att de inte längre passar mig men dem passade mig i somras
:(:(:(:(:(:( Så går det när man inte har några rutiner, inte rör på sig och äter för mycket skräp. HAPP, nu får man väl börja röra på sig, äta lite bättre och få in lite rutiner. Japp, japp.
Fred ut.

praise jesus.

sitter såhär och kollar när folk skriver på tråden Ta Håret Tillbaka.
när någon skriver något bra sitter jag såhär.

vill bara dra ett täcke över mig.

Igårkväll gick jag med i evenemanget Ta Håret Tillbaka på facebook. Alltså ett evenemang om att man inte ska mobbas för att man har orakade armhålor. Vissa människor i den gruppen är så fruktansvärt tålmodiga att det är helt sinnessjukt. Gång på gång, när majoriteten killar skriver hur jävla äckligt det är med hår under armarna och att kvinnor inte SKA ha det där, så är där alltid någon som förklarar lugnt och sansat om vad evenemanget står för. Alltså att vare sig du är rakad eller orakad, tjej eller kille så ska du förhelvete inte mobbas för vad DU väljer att göra med DIN kropp. Sen det här argumentet: "JAG får väl tycka det är äckligt om jag vill. Det är så jävla äckligt med hår under armhålorna, kvinnor ska inte ha det där..." osv. MAN BARA: JA, du får tycka vafan du vill. Poängen är väl ändå att man inte ska basunera ut åsikter om saker och ting om det kränker en fucking människa. Common fucking sense.
img src: tumblr.

om mobbning.

Brukar inte skriva om sånt här mest för att jag har sjukt svårt att formulera och skriva ner vad jag tycker utan att det ser ut som en meningslös klump med ord. Det här är det sjukaste jag sett. Eller nej, kanske inte. Men jävligt nära inpå. Att en människa inte rakat armhålorna ska leda till kollektiv mobbning är fantamig äckligt.
Om ni går in på länken så kan ni se vad människor (alltså de som kommenterat bilden) har skrivit när Hanna Fridén skrivit till dem att de ser ut som gorillor, DÅ gör hon fel och DÅ är hon dum i huvudet. Alltså att folk inte har mer självinsikt än så är så jävla hjärndött att det finns inte.
Hej, jag har en armhåla som ibland blir hårig när jag inte orkar eller inte vill raka mig, därför är det helt
okej att mobba mig.

smile.

-blev bjuden på mat och vin (mestadels rött and I don't liiiiike it, nononono)
-spelade nåt konstigt spel, som vi gjorde till ett drickspel (?????)
-sjöööööng och spelade gitarr högt som tusan till lejonkungen, hero, save tonight, äckligt och massa annat.
-dansade som loreen (var god se första bilden)
-tittade på big brother. blev då lite arg på mina vänner som tyckte det var jättekul när hanna w blev mobbad av Sipan och Marcel. nock fan för att hon provocerar själv, vilket man fattar, ingen tar henne seriöst men att mobba och trakassera är fan helt åt pipsvängen.
-drack lite mer vin.
-ullis blev full och började prata om att toaletten var ett slott. hon menade att man märker så mycket detaljer när man är full och att man ska gå in på toa och kolla alla detaljer riktigt noga och att man sedan nyktrar till. HAHA, så jävla kul. vad det har med slott att göra, vet jag inte.........

hos mig igen (feat. coco o)

seriöst dock, lyssna på den här.

sociala medier.


twitter.

last.fm
tumblr.
gifyo. använder jag mig för att endast göra gifar, har lagt upp EN gif offentligt liksom.
bloglovin.

Nu kan ni själva välja hur ni vill göra med den här informationen :)))))))))))))) tihihihihih <3

nä, alltså skoja bara

hej ladies. här sitter jag och har munnen lite halvt öppet sådär lite sexigt, eftersom jag har en handduk om
huvudet så kan man lätt räkna ut att jag precis kommit ur duschen också... SEEEEXXXXHYSTERRIIIIII
 

thug life.

köpte en keps i söndags för jag ville vara cool och så.

tuggatuggatugga.

alltså ägg och avokado-macka är tyyyyyp det godaste som finns.

rädd att inte räcka till och bli ensam kvar.

igår förfestade vi hos Victor, pratade om hen och om genus, lyssnade på bra musik och sen tog vi taxi till klaffbron för 219 kronor, så jävla billigt!!!1
Det var första gången jag var på klaffbron och det var ASKUL! Så najsiga musikstilar på de olika dansgolven.
Allt var askul, verkligen, fram till att jag börja böla för att jag tappade min kamera i marken och förstörde objektivet. Så. JÄVLA. SUUURT. OHWELL........ HEJDÅRÅRÅRÅR

extas.

DEN HÄR FININGEN HAR JAG LAGT UNDAN PÅ MONKI. BRA SUBSTITUT FÖR DEN HÄR

lite sådär.

Dagar som denna vill jag tillbaks till gymnasiet, för att på rasten kunna sitta på en bänk och sola, dricka cola och prata om hur varmt vädret är fastän det egentligen inte är det och om att vi snart tar studenten. Och sen genomlida en tråkig medialektion med en tråkig och dålig lärare. Men med tanken att snart är skiten över.
 

RSS 2.0