lördag.

I FREDAGS överraskade Anna mig med att komma hem efter fem månader i Sydafrika. Vi hade bestämt skypedejt klockan 15, klockan 15 knackar det på dörren och jag tittar igenom kikhålet- ingen där. Det knackar igen och då öppnar jag. Där stod hon. Finaste Anna. Föreställer mig att jag såg typ ut såhär:
Vet inte riktigt vad det är med mig och att kompisar kommer hem och överraskar mig... Men jag älskar det
I lördags blev det alltså en liten minitjejkväll för vi ville ju höra allt om Annas resa. Vi pratade även om vibratorer och annat redigt göttigt jäjäjäjäjä. 
Här sniffar Ullis på sin nya leksak

lista feat. gamla bilder

3 saker jag ser fram emot

♦ vår!
♦ sommar!
♦ att praktisera

3 saker jag fasar för
♦ hemtentan jag borde börja skriva på
♦ denna vecka- har ca tretusen föreläsningar och en examination
♦ att praktisera- tänk om jag är en bättre lärare i teorin än i praktiken

 

3 saker jag gillar
♦ the sims
♦ när en tror sig ha inget gott i kylen men en lyckas laga något gott ändå
♦ mys

3 saker jag inte gillar
♦ inskränkta lundastudenter
♦ respektlösa människor
♦ att vara rastlös

 
 

3 saker jag vill
♦ brodera/lägga pussel/ lösa korsord
♦ promenera
♦ spela the sims

3 saker jag borde
♦ börja skriva på min hemtenta
♦ diska
♦ köpa müsli

 

3 saker jag kan
♦ spela sims alldeles förlänge
♦ förstå
♦ heja

3 saker jag inte kan
♦ börja med tentan i tid
♦ gå på föreläsningar
♦ hjula

 

3 saker jag har på hjärnan
♦ redigera klart film till examination
♦ beyonce- formation
♦ att det borde bli vår snart 

3 saker jag pratar om ofta
♦ borgare
♦ inskränkta lundastudenter
♦ feminism

 

3 saker jag önskar mig
♦ att vänstern tar över sverige
♦ att det blir revolution
♦ snygga skor

3 saker jag blir lugn av
♦ när det är städat och fint 
♦ att skriva: att-göra-listor
♦ just nu lyssna på Petit Biscuit

 

3 saker jag blir stressad av
♦ jobbet
♦ denna UVK-kurs
♦ att jag ska ha omtenta, planera lektioner, skriva tenta, hinna träffa vänner, hinna mysa, 

3 saker jag ska göra i helgen
♦ förhoppningsvis träffa en klasskompis
♦ INTE jobba
♦ mysa

 

3 saker jag gjort det senaste
♦ jobbat
♦ pluggat
♦ spelat in film

 

 


RSS 2.0