halloween, julafton & nyår

en HALLOWEENFEST i november var jag på. spydde jävligt mkt, såatte, så kul hade jag..
JULAFTON. Var ju volontär och hjälpte till med att fixa mat osv. 
JULAFTON IGEN. Efter volontärarbetet åkte jag hem till min pappa och hans familj.
 
JÄVLA VIKTOR. "ÅRETS TWITTRARE" MY ASS. BITCH
NYÅR.
 
obs att bilderna är väldigt fult redigerade, har inte hunnit fixa ps, så använder iphoto :/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/

Stadier man går igenom när en skriver tenta.

 
GUD VAD INTRESSANT DET HÄR ÄR. *SKRIVASKRIVASKRIVA*
MHM AHA. ÄR DET SÅ DEM TÄNKER?
JAG KOPIERAR AV ALLT DEM SÄGER. DET BLIR BRA.
NÄ DET BLIR INTE BRA.
JO DET BLIR NOG VISST BRAAALAALALAAAAA.
NÄ DET BLIR DET INTE. FUCK DEN HÄR JÄVLA SKITJÄVLASKITTENTSSKITJÄVELN
 
REPEAT

typ en uppdatering.

hallihallå bloggreaders. såhär såg jag typ ut i tisdags när jag träffa tinna, anna & carro. 
befinner mig i ett ganska bra skede i mitt liv, vilket nog beror mycket på att jag läser genusvetenskap, att jag slutat umgås med vissa människor och att jag väljer att prioritera de jag tycker bäst om. är så nöjd med min tillvaro, det enda som möjligtvis hade kunnat göra den bättre hade varit 1. en egen lägenhet och 2. någon att skeda å hångla med. 
det enda jag gjort idag har varit att PLUGGAPLUGGAPLUGGA. sen gav jag mig själv en paus så att jag kunde se nya girls-avsnittet. ÄLSKADE DET. ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKA. har alltså varit lite besviken på den tredje säsongen, men hoppas nu att det kan fortsätta i samma bana som senaste avsnittet. 
sen har jag funderat på en sak, det här med bloggeriet, om en verkligen ska fortsätta?!?!?! vill ju jättemkt jättegärna visa upp vad jag har för mig och så, för att det är ändå helt okej mkt, men jag är så mesmerized av stunden, alltså när jag gör saker tycker jag det är så kul att jag glömmer bort att dokumentera och fotografera. HAR NI NÅT TYP TIPS?????????
nu ska jag se castle och sen sova. zzzzZZZzzZZzZzZzZZz

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

typiskt att den enda bilden som inte blir skakig är den jag gör mig ful på.
Anna <33
Igår vare bestämt att jag & Ullis skulle ta "ett glas vin", det blev två flaskor. Jag skulle sen inte följa med hem till Ullis, pga skulle "plugga", jag åkte hem från Ullis vid ett. Börjar bli lite rädd för mina val jag gör här i livet. Håller inte kvar vid det jag säger. Så himla dålig. MEN HADE SÅ JÄVLA KUL.

∙・● ✦ VIN DIESEL ✦ ●・∙

KAN vi snälla prata om det mest fantastiska och mest perfekta som någonsin hänt internet? 
Jag pratar såklart om detta: 
JAG LOVAR att det är värt 7 minuter och 30 sekunder av ert liv att kolla på detta.. 
Om inte, så kommer här några gifar från den bästa videon som någonsin visats på internet.
 
✦・∙ I LOVE U ∙・✦

RSS 2.0