en stycke lista.

Vad gör du just nu?

Jag ligger i min säng samt ser på Gossip Girl, den serie jag maratontittar på just nu.

Vad skrämmer dig?

Hur vården styrs.

Vad peppar dig?

Sommaren- jobba en massa, men hitta på saker efter jobb utan att behöva plugga, BEYONCÉ ska jag se också!!1
Hoppas på att kunna resa nånstans, typ Prag eller Berlin, om jag hittar någon att åka med

Vad vill du ha som huvudsyssla om fem år?

Lärare såklart.

Vad får dig att gråta?

Typ filmer/serier där djur dör.

Vad är det sista du tänker på innan du somnar?

Hur många timmar det är kvar tills jag ska gå upp...

Vad måste du ha hemma i matväg?

Kaffe, glutenfri pasta, lax, lök, champinjoner, laktosfri yoghurt och glutenfri müsli.

Vad läser du just nu?

Vår Ekonomi av Klas Eklund. lol, ekonomi är intressant men för jävla ensidigt.

Vad är skönt?

Att kunna kryssa över saker på sin att göra-lista, bli skedad, bli kliad på armen, att få bra betyg för att man tycker skolan är kul och känns rätt, att veta att jag kan ringa min mamma närsomhelst på dygnet och hon kommer att svara.

Vad gör du när du är arg?

Börjar skaka och blir röd i ansiktet, ringer mamma och kräker av mig, skriver till Ullis.

Vad är din vanligaste hälsningsfras på sms?

Skriver aldrig sms i princip.

Vad är du avundsjuk på?

Folk som har tålamod och självdisciplin

Vad brukar folk kalla dig?

Amanda, Hagman. That's it lol

Vad är det viktigaste som finns?

Empati, solidaritet

Vad är ingredienserna för en bra utekväll?

Mina bästa tjejer givetvis, bra, peppig musik, smink som är on fleek, vin och en "ikväll finns det inga dudes"-attityd

Vad är det gulligaste som finns?

Einar.

Vad såg du senast på en scen?

Alltså gud fick verkligen tänka länge på denna. Men Tyler, The Creator vare ju givetvis. Drömde faktiskt om honom inatt passande nog..

Vad vill du rekommendera?

 
 Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett detta.
 
 Snodd från FLORA

RSS 2.0