i'll be back

Hejhopp tjofräz. Idag är typ första gången på en vecka som jag bara slappat. Har haft fullt upp med flytt och sådant.
Jag har haft astråkigt idag så jag pillade med designen litt, har nu asont i handleden efter att ha ritat alla små jävla ringar. Men aaaah, tänkte mest säga att jag ska ordna upp mitt liv lite (löl) innan det blir fason på blöggen. Så jag kommer att återkomma i framtiden någon gång, när jag känner att mitt liv är tillräckligt intressant att skriva om...
 
pussss löverzzzzz <333

ja just det.

jag har blivit blond.. eller ja gul.

hur jag borstar ut mitt hår.

1. Sätter upp håret där fram (som faktiskt inte är tovigt) och ser lite ut som en unicorn.
2. Sen väntar man med håret som är kvar...
3. Sen när man ÄNTLIGEN är klar med håret ser man ut som ett lejon.

4. Och tillslut så kan man sätta upp det i pippilottor så man ser porrig ut.

Tid det tar? Cirka en timme.

puss.

katt.

När jag vaknade fick jag panik. Var FAN ÄR HUNDEN? VEM HAR VARIT SÅ DUM ATT DEM TOG HUNDEN?
(han kan vara jävligt besvärlig) så fick jag ringt mamma och hon hade som tur var hunden med sig. PHEEEEWW!
Nu har jag förvirrat er- lägger upp en bild på min katt och skriver om hunden. Jaja..

puss.

blank.

har inget att blogga om, så jag bjussar på våriga/somriga/kramiga/vintriga bilder.
flyttar väldigt snart. ska börja måla om och tapetsera i veckan. kulkul!
 
puss.

incendies.

Incendies (Nawals Hemlighet) handlar om ett tvillingpar vars mamma har dött. När de läser upp testamentet
får de reda på att de har en pappa och en bror någonstans och att de måste lämna varsitt brev till dem.
Så de reser till Dessar och får på sin resa veta saker om sin mamma som förändrar allt. DAM DAM DAAAAAM. Man följer syskonens resa på sanningen om sin mamma och så får man följa Nawals (mamman) tragiska liv.

I alla fall, det här är en otroligt fantastisk film. Den har fantastiskt vacker scenografi och den har en totalt skrämmande och sorglig berättelse. 
Om ni känner för att skakas om och gråta en skvätt eller också för att ni uppskattar ruskigt BRA filmer
så tycker jag att ni ska se den! Kan ju också tillägga att Radiohead står för soundtracket.

puss.

you say the nastiest shit in bed and it’s fuckin’ awesome.

Idag har jag fulritat/pimpat min dagbok. Jag gillar att rita men jag har aldrig haft ~känsla~ för det :PPPPPppPP;PPp:ppP
Och så har jag lyssnat sönder Childish Gambino, speciellt låten Heartbeat (*klicka*)
 
puss.

den stora deppardagen.

img srcs: 1, 2, 3
 
idag är det tydligen den stora deppardagen enligt en artikel jag läste på aftonbladet.
har mest känt likgiltighet till denna dagen.
annars har jag idag köpt boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann' och så köpte jag en
liten anteckningsbok som jag tänkt använda till att skriva ner alla tankar jag tänker och alla känslor jag känner.
har inte skrivit dagbok sen jag gick i sexan typ, hoppas inte det ser lika löjligt ut nu. hehehehehöeheöa

puss.

igår.

efter bio och fancy pizza åkte vi hem till carrofin och gick igenom viktiga papper.
näääääääääää, vi gick igenom manus till showen (som var rrrrruskigt bäst) och klasstidningen vi gjorde
i nian. fast det är ju bara kul för de involverade. sen kollade vi på gladiatorerna. det var tråkigt.

puss.

lejonkungen.

ja. den var bra... eh gulligt med alla småbarn. en unge sa: "nu är där inget kvar, inga zebror, ingen mat,
ingen hakuna matata" golle.

puss.

13januari.

yeeeeesterday all ma troubles seem so faaar away.
fast jo faktiskt. igår var en helt okej jäkla utekväll. vi satt på samma bar som Mikael Wiehe (fräckt!) som sedan
fick hela baren att sjunga happy birthday till någon. jag och ullis gömde oss på toaletten. kändes konstigt att komma ut därifrån och liksom ta ton mitt i. sedan gick vi vidare till inkonst som hade premiär för en ny klubb.
med snus i käfta tänkte jag dansa röven av mig, men där fanns inte en enda dansant takt i musiken så
satt mest och diskuterade "vadgördunuförtiden?" med folk man inte sett på länge.

snart ska jag till lund och se LEJONKUUUUUUNGEN (carolin har kvar sin popcornskål från '94 som hon ska ta med sig och fråga om påfyllning, heheh sån tönt vaaaa ;))))))) därefter äta finmiddag med samma två asbra tjejer. WOOOOAH!!!1

puss.

gettin' ma groove on.

snart drar jag till malmö och dansar rooompa.

puss.

frölle.

Vaknade halv tre idag. Woho! Dricker svart jävla kaffe för mjölken är slut :( Vuxenpoäng +1
En bekant sa såhär när jag och mina vänner pratade om att Lejonkungen skulle visas i 3D: "MEN DET ÄR
JU EN BAARNFILM. DET KAN MAN INTE SE NUUU." Och jag baaaa:
'foo real???'
 
puss.

klubbmöte.

Allltssssåååå jag är vän med de bästa tjejerna ever. Igår var den mysigaste inflyttningstjejkvällsmiddagen
jag varit med om! OJ OJ OOOOOOJ. Alltså ja, finner inte ord för hur ~jÄVlA ccRazZzzY kUL~ jag hade.
Löv jo gajs sååååå muttttch <333

Första bilden snodde jag från Carolinefin och redigerade den litt.

pussss.

don't start no shit, there won't be no shit.

Saker jag gjort första veckan i januari:
- burit på möbler och kartonger därmed också mellanlandat hos mormor.
- sett förjävlig ut och varit allmänt äcklig (nej det syns inte på bilden för jag har redigerat den, men har seriöst inte fixat mig alls på hela veckan)
- hittat kläder i mormors garderober (däribland en fin trenchcoat-looking-jacka)
- hyrt sex filmer.
- läst ut två böcker (Alex Schulmans "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att
bli det minsta trött" och "Sanningens Ögonblick" av Kristin Hannah, den sistnämnda var en såndär bok
man inte hört talas om men som fanns med på bokhyllan på Citygross, båda var bra!)

(råkade förresten spara bilderna gif-format därav kornigheten)
 
puss.

forest green.

img srcs
 
är tillbaka i internet-världen efter en veckas break. *dör*
kändes lite som att hela min existens rubbades när jag inte fick leka runt på nätet hela dagarna.
fast bääääst är det ändå, jag har en massa osedda pewdiepie-klipp att frossa i och lite över
400 blogginlägg att gå igenom.
har förresten lyckats locka till mig två följare på bloglovin, fastän jag inte uppdaterat på en vecka.
prestige!
jaja, imorgon ska jag på inflyttningsfest och på lördag ska jag troligtvis se Lejonkungen i 3D.

puss.

nångångskavaradenförsta.

hejhopp. här är en 25sekunderlångvideodärjagvisarvadjaghadepåmigigår,feelfreetojudgeme.
hade förresten min balklänning på mig. wooho.

puss.

nyårsafton.


först åt jag middag hos viktor- gott. där hade alla killar fluga, mycket stiligt.

sedan gick jag vidare till emilia, och där vare fantamig fest!!11 oliver hade också fluga- också mycket stiligt.
sen skulle jag gå tillbaka till viktor och råkade då "missa" tolvslaget och fick ingen puss :((((((
känndes lite som att jag inte kunde "landa" nånstans och typ ville för mycket..
oh well, hade ändå en rätt awesome kväll! god mat, gott sällskap och bästa utsikten.

puss.

RSS 2.0