dubbel dubbel

 
igår samlades några av de bästa jag vet för att skåla Laura hejdå och lycka till. hon ska nämligen åka uppåt i landet för att bli läkare!! vi gick på dubbel dubbel, och om ni gillar dumplings och wotons så ska ni definitivt gå dit. det blev utan tvekan det dyraste restaurangbesöket jag nånsin varit med om (obs är nog i normala fall inte så dyrt, vi beställde in massor med mat), men totally worth it! kändes hursom fett lyxigt att få in två flaskor (onödigt dyrt men dögott) vin på en fucking torsdag. 
 
här är två mobilbilder på allihop tagna med min selfiestick, som jag fick i julklapp, seriöst bästa presenten jag nånsin fått!!!
 
 

unicorns
Postat av: Rosita

vin på en torsdag! härlig grej ändå då det inte händer alltför ofta, haha. härliga bilder också :)

2015-02-03 @ 20:58:56
URL: http://afterlife.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0