köpenhamn

åkte till köpenhamn i tisdagskväll och i vanlig ordning tog jag inte några bilder då, men vi gjorde inget speciellt, först när Einar somnat passade vi på att gå till gatan intill för att förtära lite vin och öl samt catcha up on vad som hänt sen sist vi sågs, när vi kom hem såg vi en dokumentär om atari (eller så var detta innan vi gick ut, kan ej komma ihåg) och en stand-up comedy show med typ danmarks svar på johan glans. så bilden ovan är från morgenmaden dagen efter som passande nog var rostat bröd eftersom vi förtärde det framför roasten av justin bieber (som var riktigt jävla rolig)
Sen vaknade Einar, som f.ö hade sin fina I <3 Tant Amanda tröja på sig :') Så nu följer en jävla massa bilder på den gosigaste och minsta personen jag känner
Sen gick vi ut på promenad, vi köpte varsen donut som vi åt på vägen till stället där vi skulle äta cheesecake, mycket rimligt om ni frågar mig.
men först ett stopp på Tinnas gamla jobb som oxå happens to be the place där hennes syster jobbar
"Laundromat", ett café/tvättautomat-ställe som ligger på norrebro.
Sedan vidare till blågårdsgade, för att indulge in halloncheesecake samt kaffe på caféet Arabica. Mycket mysigt ställe. 
 
Efter att vi handlat och jag blivit misstagen av att vara Einars mamma av en mycket vänlig kvinna (känner just nu: IMPREGNATE ME SOMEONE, ANYONE) så gick vi hem igen, vi hade egentligen planer på att gå ut men vi insåg att vi inte pallade så vi köpte thaimat och såg Sinister, som var helt okej dålig och sen frågade jag Tinna om vi inte kunde se en film som hette The Oxford Murders och hon sa ja direkt, vilket är väldigt ovanligt då vi brukar ta cirka två timmar på oss innan vi bestämt vilken film vi ska se. Men hon gick och la sig innan filmen var slut, filmen var den också helt okej dålig. En najs film att se om man vill tänka efter lite men inte alldeles för mycket.
I torsdags vaknade jag av att den här lilla lorten skrattade jättemycket åt att Emil sparka en boll. 
Här ser hela familjen Wongwan Rytter på roasten av Justin Bieber (igen)
Sen kom mormor Ingibjörg på besök
Westside 'til I die
Saknar denna ungen så himla mycket nu.
Vid cirka sju-tiden skjutsa Tinna mig på deras lådcykel, vi skulle äta hamburgare på Grillen som ligger på norrebrogade och dricka öl. Deras hamburgare var riktigt goda! Så tipstips. Sedan skjutsa Tinna mig vidare till Imperial, som är Skandinaviens största biograf, för vi skulle såklart se FAST & FURIOUS 7!!!111 Jag grät såklart redan innan filmen börjat. Älskade allt med filmen, humorn samt hur de så fint tog farväl av Paul Walker.
 
Det var den resan, som mest innehöll gos med Einar <3
 

unicorns
Postat av: JosEfin

Oooh vilka underbara dagar. Önskar att jag kunde vara med i din blogg (det vill säga, ditt liv) men dumma jag är i dumma (nä, pretty pretty awesome) Australien. Pussss saknar dig!

Svar: SAKNAR DIG MÄ <33
None None

2015-04-09 @ 15:02:23

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0