sic.

okej, ser faktiskt inte så miserabel ut. but I am. denna vecka var det planerat att vi bara skulle ha en föreläsning= enough time till att läsa kurslitteraturen (och typ blogga!?!?!?). WELL. JAG HAR VARIT SJUK. asså så pass sjuk att jag inte vetat vilka eller hur många dagar som har passerat, typ. börjar må bättre nu, barely, men asså tackade gudarna för att jag inte fick mens oxå för då hade jag nog kolat. misstänker att jag typ har bihåleinflammation :D har iaf frysigt sönder (frösigt? fryst? whatevs) samtidigt som jag har kokat. har haft asont i kropp och huvud. mitt huvud har känts 100 ggr större. och så har jag hostat och snorat som en jävla jävel. hela veckan har det oxå varit en massa aktiviteter som fi lund anordnat, vilket en har missat. hoppas jag är frisk nog tills på lördag då jag vill göra saker mest hela dagen. har f.ö fixat photoshop så är JÄTTETAGGAD PÅ ATT REDIGERA BILDER NU, måste dock fota först, men det ska jag!
peace out.

unicorns
Postat av: Linnea

nämen such =/ krya!!

2014-03-07 @ 07:24:09
URL: http://estetpaket.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0