I always tell the girls, never take it seriously, if you never take it seriously, you never get hurt, if you never get hurt, you always have fun.

Var på Blekingska och skaka rumpa i 40 minuter.
1. Såg ut såhär efter att jag kastat konfettiregn trehundra ggr. 2. Åt burgare med Josse
Och tog tåget vidare till Malmö för att fira Oliver.
Lyssnade på Rummet, på moriskan på internationella kvinnodagen.
Gick på pubquiz på Blekingska, vi förlorade. HEHEHE. Ska var i ett eget lag nästa gång.
Det är över en månad sen som jag gick på Blekingska och kastade konfetti, har dock fortfarande kvar konfetti i min jackficka som dras upp varje gång en ska ta mobilen.
Min mammas kompis har jättemånga katter men jag har aldrig lyckats hälsa på när de har fått kattungar, förrän NU. OCH DEM ÄR SÅ SÖTA SÅ.
Här är dem typ en vecka äldre, sååå söta nawsigoosigooos.
"Pluggade" och fikade med Ullis tentaveckan, heheh, fick inte så mycket gjort. Det slutade med att jag stanna uppe hela sista natten och gjorde klart mina tentafrågor. Kändes helt okej..
Spelade in en Selfie-video som jag tänkte göra något åt, men kan inte hitta tid till det.
Drack vin och såg film och massor av youtube-klipp med Ullis förra lördagen.
La upp denna bild på insta och skrev typ: "*Mittinaturen-röst*: Ja, här ser vi då spår efter medelklassfeministernas årliga möte om topless-aktioner." Var alltså väldigt oseriös, men STÖRDE mig på att en tjej, som tycker typ "Varför vara feminist när en kan vara individualist"(hehehelolololololol), gillade bilden och får nu för mig att hon tror att jag tycker liksom henne, vilket jag inte vill att hon ska tro. 
Jag och Ullis åt lunch på mcdonalds och fick väga upp det valet med att gå på Lunds Konsthall, heheheh.
Skoja. Denna dag gick jag även på mitt första FI-möte och det känns väldigt jävla mycket rätt och awesome.
 
 
Har faktiskt för en gångs skull jättemånga idéer om vad jag vill blogga om, men hittar inte tid till det. SKA försöka hinna och så. Men for now: auf wiedersehen.

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0