stay high - (habits remix)

1. Såhär såg jag ut när jag var bröllopsfotograf i maj. 2. Efter bröllopet dansa jag, Felicia och Thisbe på babel
Köpte vimplar en dag.
Hade typ för första ggn på Genuskursen en håla mellan föreläsningar, så klassen käka lunch i soooolen
3. Åkte till köpenhamn istället för valborg i lund. bra beslut. 2. Hängde med Josse & Lillie en dag
Senare åt och drack vi på Harrys. ASSÅ SÖTPOTATIS-POMMES <3<3<3<3<3<3<3
:):):):):):):):):):)
FINISAR.
Träffade Ullis som hade kommit hem från Shanghai
Levererade bröllopsbilder och passade på att stanna kvar en stund pga IDYLL.
5. Drack öl med Laura en dag när en var bakis 6. Senare skrek jag och Anna ut lite ångest på amerikabackarna
Har kärat ner mig i Pretty Little Liars. SPENCER <3 TOBY <3
I torsdags firade vi Anna med ballonger och tutor, vin, kaffe och vegansnickers <3<3<3<3<3
Och igår träffade jag den här norrlänningen som var skyldig mig en öl pga jag skrev klart en tentauppgift som jag var redo att slänga nerför ett berg. 
 
Har varit så sjukt stressad i typ två veckor men slutade skolan i måndags (I'M FINALLY FREE FROM THEM MEDELKLASSPEEPS) och började samma dag, jobba. Så nu är jag återigen en working-gal. MONEY MONEY MONEY.
 
Lovar återigen att uppdatera mer... YOU SHOULDN'T TRUST ME
 

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0