don' trust spotify

okej så detta stämmer säkert. för jag har no clue om genrer förutom the basic: pop, rock, hiphop and that's that
 
 
haham penguin cafe orchestra???? nä vet satt och lyssnade på detta när jag skrev mina genustentor i våras/vintras, hade typ glömt att jag lyssnat så mkt på childish gambino. men stämmer säkert. MEN SERIÖST BABYMETAL??? hahah, lyssnade typ en dag och det var i september like actually SEPTEMBER ÄR FUCKING HÖST. alice boman säkert
 
 
"okej" enligt last.fm är beyonce min toppartist detta året, childish gambino kommer inte förrän på fjärde plats
asså en jävla pianoversion av the pixies where is my mind.... "OKEJ" den är ju bra men ändå.. så himla oinspirerande
 
detta vara bara kul för mig. ses

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0