En lista.

Hur mår du?
Inte så bra. Är deprimerad och har ångest. Tänkte skriva ett inlägg om det, har bara svårt för att formulera mig och få ner allt jag tänker på, på papper/på skärmen.

Vad önskar du just nu?
Att jag inte ska ska ha ångest.

Vad ska du göra imorgon?
Göra amerikanska pannkakor (igen), komma på ett nytt ämne som jag ska skriva rapport om och plugga på om miljö, mångkultur och ideologier.

Och på lördag?
Har inget bestämt.

Vem saknar du?
Typ ingen. Saknar ett vettigt sinnestillstånd dock.

Senaste köp?
Nutella!!1

Vad skrattade du senast åt?
Åt att någon på twitter skrev: ”Balloons are so weird… “happy birthday, here’s a plastic sack of my breath””

Vad grät du senast åt?
Livet.

Vad läser du just nu?
Bara en massa bloggar och tweets, ska börja läsa böcker igen. SNART!

Senast sedda film?
Fast & Furious 6, laddade ner den, askass kvalité men uppskattade den ändå.

Senast 3 inkomna sms?
”Ok, ses hemma”
”Viggos är ju alltid nice”
”Ska jag komma ihåg. Du kunde ha hört av dig iallafall”

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
”Det är ju det! Säger till Ullis att vi är två mot en.” 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Filmkunskap.

Vilken är din favoritfrukt?
Typ äpple kanske.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Angelina Jolie, alltså gud jag dör, två gånger har två olika personer trott att jag var Angelina Jolie, eller ja, hade en bild på henne på msn och båda personerna ba: RÖKER DU, Amanda? Detta var rätt längesen dock, men kan leva på det än idag :’’’) En annan gång har jag hört att jag var lik Sandra Bullock.

Vad är du rädd för?
Djupt och deppigt svar: Livet. Standardsvar: Något jävla djur. 

En person du tycker är snygg?
Adam Lundgren. ADAM LUNDGREN. ALLTSÅ DÖÖÖÖÖÖR. Se Bitchkram, så förstår ni.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Ullis, det är alltid Ullis. 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Danska.

Vad för sorts killar faller du för?
Douchiga äckelrövhål. Yup, that pretty much sums it up!

Vart vill du åka just nu?
Roskilde.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En unicorn.


unicorns
Postat av: julia

♡ hang in there buddy ♡

Svar: <3
None None

2013-05-28 @ 17:01:51
URL: http://lethologica.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0