nytår.

Såhär söta var middagsvärdarna Kim & Markus på nyår. 
Jenny var snygg som alltid.
Carro likaså

Nu följer en bildserie där Ullis inte märker att Jenny lagt glitter i håret på henne.

Nä, hon märkte inte det här heller

Inte här.

Och inte här. Det tog en stund alltså

Axel gjorde äckligt bål. Näskoja, var nog gott. Drack dock öl och champagne samtidigt.

Jenny fick en Bieber-handduk av Kim i julklapp. Söt :')



Här skulle vi ta en fin bild. Blev ju inte så bra, då två stycken stirrar in i kameran och ba: lame.

Jenny och alla andra tjejer + Amin hade glitter i håret pga nyår

dansa dansa era jävla svin.

Ullis körde Victory Pose, man får bra självförtroende av det alternativt känner sig dum 

Bögarna. 
 
 
 
 
 
 
Skoja. Sen slutade jag fota och fortsatte dricka. Åt iallafall god mat, åt dock för lite. Sen drog vi korridorsfest, så fort vi kom kände jag, Jenny och Ullis att det inte alls var kul så vi tog en taxi för 600 spänn till Malmö och anlände precis på tolvslaget och fyrverkerierna vid Malmö opera, typ där och då fick jag en migränattack och ville bara hem. Så jag och Ullis tog tåg tillbaka till Lund och gick på nån liten fest där, sen åkte jag hem. Hade iallafall kul sålänge det varade. Godt Nytår!1

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0