lördag.

såg ut såhär suddig ut i lördags. alltså ja, har cirka världens sämsta belysning på mitt rum. hade iaf min nya jacka från bikbok som jag köpte på mellandagsrean, DEN ÄR TYP ROSA. sjukt. av mig alltså.
i den hade jag en öl. LOLAVMIGATTFOTADETJAJJAOHWELL.
stack hem itll carro å förfestade i typ en timme. hade inget blannevann till vodkan, så jag tog saft. alltså sån man inte spätt ut med vatten.... det var inte gott. så vi hällde i lite cider.. ingen skillnad, sen till slut tog vi vatten och då smakade det ok!!1
sen vart vi på moriskan, d var kul. shakeashakeashakea typså. efteråt köpte vi VÄRLDENS godaste kebab. alltså dör vad goooood den var. ullis sparade på sin till tåget som var försenad 40 minuter, sen när hon tog upp den tappade hon den på golvet xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
 
förlåt hatar xD-gubbar. VÄRSTA SOM FINNS!!!!!!11111111 XDXDXDXDxDDxDDDDDD
VI ÅKTE I FÖRSTA KLASS/TYSTA KUPPÉN, fast den var inte alls tyst och någon filmade oss med sin mobil :SSS dagen efter åt vi lyxbakisfrukost. godt :DDDDDDD 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XDDDDDD

unicorns
Postat av: Hanna

Hahah, det är helt sjukt hur innovativ man kan vara när det saknas groggvirke!

2013-01-08 @ 22:29:32
URL: http://sanningsenlig.blogg.se
Postat av: MARINA

Provade den där jackan på bik bok för några veckor sedan. jag la även märke till dom perfekta ölfickorna. tydligen var jag inte den enda!!

2013-01-12 @ 16:18:28
URL: http://sedgwicked.blogspot.com

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0