vidare.

förra fredagen träffade jag tinna, som jag inte träffat sen december förra året (!!!), vi drack öl i lund och hade ganska mkt att prata om, hon har ju varit runt hela världen det senaste året, känns det som iaf, från island till new york och vidare. sen åkte vi vidare till malmö och festival, tillsammans med tinna och hennes vän satt jag i en park, berättade tidiga och senare fyllehistorier, blev lullig och gick sedan vidare till stapelbäddsparken och träffade sk8terboyz från australien och la, pratade typ dansksvengelska hela kvällen. blev full, stack för att se discoteka yugostyle (da reason vi var på festivalen den kvällen) i cirka fem minuter, sen sa vi tack å hej och stack hem. 
bilden, som visar femminuterskonserten med discoteka yugostyle, får alltså representera hela kvällen. cuz jag suger på att dokumentera.don't blame me blame society. 
nyckelordet i det här inlägget är: vidare.

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0