lite helg.

Förra fredagen drack jag vin och åt mat med Anna och Ullis, vilket var cirka det trevligaste jag gjort på länge!
I fredags var det bestämt att vi skulle chillhänga med singstar, guitar hero, buzz och lite vin men det slutade med lite singstar, lite guitar hero, lite buzz och för mycket vin. Dagen efter var det dock dags att börja dricka igen pga inflyttningsfest. Igår gick jag och ullis och köpte frukost, råkade söndersteka baconen, men NÅVÄL, sen började vi spela på career på guitar hero och vi låg fan fortfarande inne med våra skillz. mysig helg men är fan helt slutkörd nu, tror fortfarande jag är bakis och imorgon ska jag ta en buss 6.26 för att gå på champagnefrukost, efter det bär det av till stadsparken där alla välfärdar varje jävla valborg. är typ inte pepp, pga andra år när jag varit pepp har det varit rätt tråkigt, så jag chillar med höga förväntningar!

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0