sur.

är sur pga "Förklara framväxten av keynesianismen och monetarismen. Vilka problem skall dessa teorier förklarar och lösa samt på vilket sätt? Visa på vilka konsekvenser som kan uppstå i samhället, för individen, men också i förhållandet till andra länder beroende på vilket tillvägagångssätt som väljs. Lösa och förklara ekonomiska kriser är ett komplext område och därför är det viktigt att du belyser detta så utförligt som möjligt. Teorierna innehåller styrkor och svagheter och det skall du tydligt visa genom att föra ett resonemang om konsekvenser av tänkta lösningar. Tänk på att belysa detta ur olika perspektiv. Det kan t.ex. vara nationellt, internationellt, ideologiskt, socialt, miljö o.s.v. Använd dig gärna av historiska kopplingar för att förtydliga och hitta stöd för ditt resonemang. Det innebär att ditt kan komma att bli relativt omfattande, men det bör finnas en röd tråd i ditt resonemang. För de högre betygsstegen krävs att du tydligt kan redogöra för konsekvenser av de olika teorierna."

unicorns
Postat av: sara

men har så jävla tunt hår så vet inte om det ens blir snyggt:(:( gööh, vågar inte men vill asmkt. aja får väl se vad fan jag gör. haha. men du är snigg i din lugg omg

Svar: joooo! klart! åååh tackk
None None

2012-09-26 @ 18:51:10
URL: http://alivingcreature.blogg.se
Postat av: klara

nästan lika bra som din HAHA. din blogg är bäst btw!

Svar: <333333333
None None

2012-09-26 @ 23:55:19
URL: http://andreaochklara.blogg.se
Postat av: Anna

Hah, hittade hit för att jag googlade på "monetarismens framväxt". Läser också samhälle 2 på NTI just nu och är minst lika sur själv på den frågan. ;P Kom du fram till nåt vettigt att svara eller kanske kan du ge nåt tips på nån sida där man kan hitta lite fakta om eländet? :)

Svar: usch nääää, gjorde verkligen inte det :((( har googlat sönder mig, men tror faktan jag läser inte riktigt sjunker in som den borde!!!1
None None

2012-09-27 @ 15:19:51
Postat av: Anna

haha, samma här. fick lov att ordbajsa ihop nåt o låtsas att jag förstod nåt själv, men ja, blev i alla fall godkänd o det är jag glad över ;P

2012-10-01 @ 15:35:48

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0