Såhär ser mitt pluggande ut:

OBS! Om ni följer mig på twitter kommer detta vara en upprepning
 
1. Jag får en uppgift
 
2. Jag påbörjar uppgiften när det är ca. två dagar kvar tills den ska lämnas in
 
3. Jag får ångest över det faktum att jag inte kan planera. ÖVERHUVUDTAGET.
 
4. Jag känner mig misslyckad och börjar tänka på att jag inte kommer göra uppgiften tillräckligt bra
 
5. Jag börjar sedan reflektera över alla mina andra misslyckanden.
 
6. Gråter och ojar mig över att livet suger.
 
7. Lägger mig i fosterställning och skiter i allt.
 
 
 

unicorns
Postat av: Hanna

Alltså, gör _exakt_ samma sak, VARENDA jävla gång. Tycker att jag borde lära mig, men icke!!

2012-11-28 @ 19:51:51
URL: http://sanningsenlig.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0