överraskningsfesten.

lite bilder jag printscreenade från caroline och sen redigera snabbt i photoshop.
vägrar visa bilder på mig då jag antingen hade dubbelhaka eller slickade på ett bröst som jag fick i present av oliver.
så kul egentligen. när folk skrek "surprise" och jag bara stod och gapade, så gjorde alla andra det också.
det blev en sån pinsam tystnad... hahah
vi lekte iallafall roxanne (bästa leken!!11) och att man skulle ta sönder varandras ballonger som satt fast
i ett snöre knuten till foten sin. men då henrik ej kan knyta rätt, åkte jag ut direkt >:(
sen dansade vi till feta klassiker (lastfm har fått ta skada pga det) och åt världens godaste chokladtårta..
hade där funnits utklädnadstävling hade jag röstat på amanda, sminket hade hon kletat ihop själv
och slängt på ansiktet. fett säger jag.

ciao.

unicorns
Postat av: Stina

ahhhh vad läskig hon på sista bilden ser ut! haha!

2011-12-01 @ 19:17:00
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: m.

asgrymma bilder

2011-12-05 @ 15:34:29
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0