sorry för extremt fula bilder

hej, nu har jag flyttat till lund!! detta kommer vara mitt hem hela sommaren, så najs!!
igår åt jag frukost på stan med ullis på redfellas (så stört goda scones), CAUSE I CAN DO THAT NOW-
en fluga drunkna i mitt kaffe
efter frukost satte vid oss vid domkyrkan för att titta på glada studenter och undrade om man nånsin kommer känna den sortens lycka man känner när man tar studenten ever again. typ när/om man får barn eller om man anordnar en kärleksfest.
ullisgullis. 
 
ska försöka mig på det här med att blogga igen tänkte jag, får se hur det går!! det var längesen jag verkligen försökte att fotografera bra, nu tar jag bara upp kameran och knäpper några bilder och liksom hoppas det blir bra och resultatet ovan visar att det inte blir det. NÅVÄL, DET E VÄL BA ATT GET UP ON THAT HORSE AGAIN :)
 
f.ö HELA TVÅ STYCKEN personer fråga om vägen igår, asså det betyder att jag är en äkta lundensare nu eller iaf att jag ser ut att vara en :):):)):)

unicorns
Postat av: Julia

du lever!!!! HEJ!!!!! luv u

Svar: <3<3<3<3<3<3
None None

2015-06-17 @ 19:16:38
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: Mikka

Wohooo! Äntligen tillbaka :) hoppas Lund är schysst mot dig i sommar ;)

2015-06-21 @ 18:04:01

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0