i ♥ christina yang

 
 
 bliss.
 
 

har sett om, eller not really sett om, har inte riktigt följt grey's anatomy alls, så håller på att se grey's anatomy för "första" gången och min favoritkaraktär i serien är utan tvekan CHRISTINA YANG. skulle även gå så långt till att säga att det är min favoritkaraktär of ALL TIME från någon serie överhuvudtaget. jag är kär i christina yang. hennes ambition är on point, hennes förhållande till meredith är flawless, hennes complete bliss för harper avery är det bästa <3, hennes totala FUCKYOUBEHÖVEREJENMANSOMTVINGARMIGATTGÖRASAKERJAGINTEVILLGÖRASAMTIDIGTSOMJAG
VERKLIGENÄLSKARDIGSÅÄLSKARJAGMIGSJÄLVOCHCARDIOMERIDON'TNEEDYOUINMYLIFEFUCKOFF
är bäst


unicorns
Postat av: Mikka

Amen sistah! Yang är också min favoritkaraktär. Så jävla kickass och (även om det går helt emot gift ovan) så sanslöst vacker. Älskar hennes utseende. Men älskar personligheten ännu mer. Hur långt har du kommit? Vill inte spoila något av misstag...

Svar: är snart klar med sjunde säsongen, vet att hon inte är mer i senaste :(:(:(
None None

2015-02-14 @ 20:31:02
URL: http://kaptenpyjamas.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0