typ en uppdatering.

hallihallå bloggreaders. såhär såg jag typ ut i tisdags när jag träffa tinna, anna & carro. 
befinner mig i ett ganska bra skede i mitt liv, vilket nog beror mycket på att jag läser genusvetenskap, att jag slutat umgås med vissa människor och att jag väljer att prioritera de jag tycker bäst om. är så nöjd med min tillvaro, det enda som möjligtvis hade kunnat göra den bättre hade varit 1. en egen lägenhet och 2. någon att skeda å hångla med. 
det enda jag gjort idag har varit att PLUGGAPLUGGAPLUGGA. sen gav jag mig själv en paus så att jag kunde se nya girls-avsnittet. ÄLSKADE DET. ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKA. har alltså varit lite besviken på den tredje säsongen, men hoppas nu att det kan fortsätta i samma bana som senaste avsnittet. 
sen har jag funderat på en sak, det här med bloggeriet, om en verkligen ska fortsätta?!?!?! vill ju jättemkt jättegärna visa upp vad jag har för mig och så, för att det är ändå helt okej mkt, men jag är så mesmerized av stunden, alltså när jag gör saker tycker jag det är så kul att jag glömmer bort att dokumentera och fotografera. HAR NI NÅT TYP TIPS?????????
nu ska jag se castle och sen sova. zzzzZZZzzZZzZzZzZZz

unicorns
Postat av: Anonym

Att låta ulrika fota mer ,har hört att hon är fantastisk på att ta bilder!

Svar: hahahahaaaha
None None

2014-02-17 @ 22:29:23
Postat av: madeleine

jag brukar göra små anteckningar på mobilen vad jag ska blogga om hehe. fast det där med att fota är fan jobbigt, de e ba att tvinga sig själv att stanna upp och ta en bild ibland. sluta inte blogga!!

Svar: alltså tack så hemskt mkt!!!!11 ska absolut göra detta!!1
None None

2014-02-18 @ 13:34:51
URL: http://gallows.blogg.se
Postat av: En flicka som är stark

du är fin!!

2014-02-18 @ 14:57:10
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0