rave untz untz.

I FREDAGS var det kul!11111 först var vi på en fest med temat rave, PÅ VERAS SKOLA. TÄNKA SIG. that shit cray
jag hade fina stjärnor under ögonen (och fick höra att jag var fjortis. KANSKE LITE DÅ). och efter ravefesten åkte vi vidare till en hemmafezt. såg då ut som på andra bilden. UV-LJUSFÄRG GÖR SIG INTE SÅ BRA I VANLIGT LJUS. nåväl skit i d.
och hemmafesten var liksom helt okej, inte tråkig inte jättekul. utan nåt mellanting. ett mellanting som slutade med att ullis vricka foten, jag tappade min plånbok på mcdonalds och att vi somnade tre stycken i en skedhög i en bäddsoffa (och sen vaknade på olika ställen) 
MUCHO INTRESSANT FREDAG. älskade den

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0