origami.

hejhej allihopa. hittade den här origamifågeln när jag vårstädade idag. har alltså haft den sen en kille vek den till mig när jag satt på en bar i köpenhamn 2008. eller ja, han vek faktiskt två. samlar alltså på SKITVIKTIGA saker... hittade också ett plektrum som jag tror är en gammal pojkväns, inte för att jag har några nya pojkvänner (ej heller så många gamla)... men ja ni fattar.
 
 
vet förövrigt att jag är sämst på att blogga, dock så börjar fler följa mig när jag inte bloggar, sen när jag väl bloggar då avföljer folk mig. förstår ej. VAD VILL NI MIG? 
skoja det lät beskyllande. fast seriöst nu.. vad vill ni se av mig? nudes? 
säg mig vad ni vill! pusssss

unicorns
Postat av: hanna

haha nudes ja, självfallet

2013-04-10 @ 15:46:48
URL: http://touslesjours.webblogg.se
Postat av: julia

nudes plz

2013-04-10 @ 18:23:14
URL: http://lethologica.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0