köpenhamn.


I fredags åkte jag till världens bästa stad. ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR KÖPENHAMN!!1 Människorna är najsigare där, språket är awesome även om jag fortfarande inte fattar allt, så har jag blivit så mycket bättre på att förstå och göra mig förstådd. Som i lördags när vi var på en liten fest för en kille som skulle åka tillbaka till New York, så sa jag (stolt som fan. BAAA WOOH KAN SÄGA DET): "Tillykke i New York" Varpå både Tinna och killen skratta. Jag hade tydligen sagt Grattis i New York ...... hehehehe. Längtar iallafall tills jag bor där på riktigt. Nåväl, vi har i alla fall kollat på cirka trehundra filmer. Bland annat The Cabin in the Woods som var asnajz och Mystic River den också skitbra. Vi har ätit för god mat, känner verkligen att det är dags att köpa träningskort efter denna helg. HEHEHEHEHJÖEHEÖHAEÖHEA. Bästa helgen sen sist jag var i Köpenhamn. okiiiiiiiii pussszhaJ.

unicorns
Postat av: Tinna

undrar varför dina bästa helger alltid är här???

Svar: KAN DET VARA PÅ GRUND AV DIG???????? <33333333333333333333333 (L)(K)(F)
None None

2012-09-11 @ 10:50:54

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0