lördags.

hejhej lovely blogreaders...
OKEJ, tänkte berätta om lördagen som är fettvärd att berätta om!

FÖRST så var vi hos Vera, där vi satt i hennes störtfina lägenhet (alltså störtfina!!!!11) tillsammans med hennes klasskompisar, vi drack vin eller ja, dem sofistikerade gjorde det, jag drack grogg och lite födelsedagschampagne och så diskuterade vi allt mellan himmel och jord och det var så jävla übertrevligt att jag satt såhär hela kvällen:
Alltså försökte att inte le hela tiden. HAR EJ HAFT SÅ TREVLIGT PÅ VÄLDIGT VÄLDIGT LÄNGE!!11
Sen drog vi vinglandes ut, till Öst Göta, där BÄSTE Laura hade fixat in mig och vakterna visste vem jag va och ba: "AHA DU E DEN AMANDA. DU FYLLER ÅR IDAG!! GRATTIS" och så behövde jag inte betala. Hälsade på Laura och fick varsin redbullvodka FUCK YEAH. SEN blev vi bjudna på shot av Lauras respektive, inte EN gång men TRE GÅNGER. SEN DANSADE VI. OCH VI DANSADE JÄVLAR I DET!!1 Alla killar bara flockades (alltså är värsta köttmarknaden på nationer i lund, så inget spechiellt) runt en och jag som tillslut blev trött på allt äckligt jävla tafsande ba; JAG ÄLSKAR VAAAAAGIIIIIIIINAAAAAA. Och dem ba fortsatte snacka och jag ba: VAAAAAAAAGIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAA. Så tillslut gick dem iväg :)) *skönt*
Sen dansade vi lite till, har fortfarande träningsvärk i nacken för jag kör den här coola:
min mössa hamnade då på golvet. MMMMMM INDRÄNKTiALKOHOL Fick en partyhatt som substitut plus att jag fyllde ju faktiskt ÅR. VI fortsatte iallafall dansa, bland annagt till euphoria där man brölade ut texten, löv it och 212 AV AZEALIA BANKS SOM ULLIS REQUESTADE AV DJ:N. LÖV IT! sen vart klubben slut och jag fortsatte skrika vagina på gatan, ullis skämdes och vera skratta, ända till vi kom till ett kebabställe. ÅHNOMNOMNOM SÅ GOTT MED KEBAB. hittade två herrar där, varav den ena skrattade EXAKT som seth rogen!!!11 sen gick vi hem och sov i veras loft och jag vaknade dagen efter av att jag kramade väggen pga jag var varm och den var kall.
 
THE END.

unicorns
Postat av: Laura

Haha! Bra att du hade det VAAGIINAAAA-roligt :D Best for the best <3

2012-11-22 @ 12:35:36

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0