19 maj.

igår agerade jag kompass till detta mansion mitt ute i ingenstans
BELLA fyller nämligen år idag och firade det igår
vi spelade beerpong. vilket jag sög på. det ledde till att vårt lag förlorade. FASTÄN vi hade överhanden hela tiden. så jäkla störigt. nåväl. inga sura miner... jo
snygga bitches.
vi spelade kubb. här ser man klart och tydligt vad som gick fel. tjejerna var inte alls koncentrerade och det ledde därför till DESTRUCTION!!!!11111
HAHAHA. SÅ JÄVLA KUL. SKA SMIZEA med ögonen och näsborrarna spärrar upp sig som fan. kul
haha
modell-matti. kul att när killar ska modella så tar dem upp handen sådär nonchalant lixxx.
coole philli
vi sprang i rapsfältet.
att springa i rapsfält är ju verkligen klyschigt fint. men min finaste kavaj är helt gulfläckig nuuu :@@@
KOLLA MEGAN FOX VAR DÄR.
accidents do happen.
HIMLA fin dag och kväll! En av de bästa det här året. Hade gärna varit utan slutet av kvällen. men fuck that nu.
FINT FINT FIIIINT.

unicorns
Postat av: m.

Asgrymma bilder. Speciellt de på rapsfälten.

2012-05-23 @ 19:14:17
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0