so let's set the world on fire.

i fredags såg jag ut såhär och tog mig sedan iväg till e-town (obs ej seriöööös) och spelade spel med
carolin och co. sov där, vaknade okristligt tidigt och spenderade sen dagen med att se United States of Tara.
är bara sjukt vemoooodig nuuu, fan
under dagen var jag sjukt opepp, men bestämde mig till slut ändå för att åka på förfest. sen sluta det med att
jag följde med ut också. hade askuuuuul. hamnade på inkonst. undrar varför man hamnar där, för det är ganska bull musik. jaja. tog svarttaxi till linero, somnade på en saccosäck, vaknade en stund senare och la mig i soffan istället. MYYYYYYYYYSSSSSSSSS VARE. JAAAAAAA. EEEEHBLÖÖÖRRGHHHHHHHHHH.
okejpusshej.

unicorns
Postat av: Malin Aurora

Jisses så vacker du är!

2012-04-06 @ 04:12:00
URL: http://vildblommor.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0