hej igen.

HEJ! TJA! LÄGET?
Följande text kommer låta überbloggigt och sånt men: VAD vill ni se när ni går in här och tittar? Jag är inte så haj på det där med "Hej, det här åt jag till frukost osv. osv." Vardagsinlägg, alltså. För om sanningen ska fram så är min vardag inte så spännande :O Kanske blir det till hösten. Men som sagt, VAD intresserar er? VAD gör är sugna på att gå in och läsa? Hade varit feteschyrre om ni ville svara, för då kanske jag fortsätter :DDDD Just nu känns den här bloggen lite kaosaktig, ingen mening och sånt. Inte ens organiserat kaos. Bara kaos. Så pour your heart out! Pusssssssss <3333

unicorns
Postat av: Mikka

Jag gillar kaoset! Och dina gifar. Och när du snackar om teveserier och film :) Och dina bilder! Asgrymma, vill ha massa mer av dem. I stort sätt fortsätt som du gör? Så skön avslappnad stil på bloggen, bra som den är :D

Svar: Gött! Jag som tror att det suger, nåväl :D <3
None None

2012-07-21 @ 13:53:49
URL: http://dearscrapbook.blogg.se
Postat av: L-ura

fler nakenbilder och disneyporr. Just sayin'

Svar: hahahaha, fixar jag!
None None

2012-07-21 @ 16:48:06
Postat av: matilda

jag tycker det är bra att du gör inlägg överhuvudtaget.. sen tycker jag om att läsa dina funderingar och tyckanden om saker och ting!

Svar: taaaaack för din input, gla' jag blir!!1
None None

2012-07-22 @ 19:27:17
Postat av: Anonym

Ja mer disneyporr! ps. mer samhällsfrågor och intressanta saker höhö

2012-07-22 @ 22:46:43

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0