washing up.

hej vänner. i veckan har jag varit trött. pga skola. var ju först överlycklig (är fortfarande) över att få rutiner och pengar. men pengarna kommer försvinna så fort dem kommer in på kontot. har liksom precis beställt tre kursböcker för 760 spänn och ska köpa tre till. sen ska jag köpa månadskort för 580 spänn och beställa en iphone (nä, tänker inte skita i den, har väntat i över typ 10 år på en ny mobil, så det så.) 
så hejdå pengar.
sen har jag funderat över när tjejer (ja, främst tjejer) putar med läpparna så ser dem ut som att dem luktar på något riktigt räligt (äckligt för ikke-skånebor)
och igår på rebecca och fionas konsert i malmö kom en kille och kände sig tvingad att 1. peta på min haka. 2. kommentera att den fanns där. SÅHÄR ÄR DEN. FÖR ALLMÄN BESKÅDNING. SKA FIXA EVENEMANG SÅ ATT HELA MANSSLÄKTET KAN KOMMA DIT OCH KOMMENTERA OCH PETA PÅREN. 
Nä, men liksom passa er annars kväver jag er med den.
 
OBSOBSOBSOBSOBSOBS!!!!!!!1111111
LYSSNA PÅ DEN HÄR GAMLA LÅTEN MEN SOM INTE ALLS LÅTER SOM EN GAMMAL LÅT: 

unicorns
Postat av: m.

Sista bilden!!!<3 Har beställt en tredjedel av mina böcker, det gick på 1000kr :) Vet ej hur jag ska ha råd med resten.

2012-08-20 @ 10:47:20
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: ju

cool du älå'!!

pengar är fan bara frustrerande!!!!

2012-08-21 @ 17:12:09
Postat av: *julia

p.s varför peta på hakan!!!??? skulle fått dAmP d.s

Svar: hahaha, har ingen jävla aning. men han fortsatte ba vara in my face så tillslut knuffade jag iväg honom
None None

2012-08-21 @ 17:13:24
URL: http://lethologica.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0