I'ma ruin you cunt.

HOLA! Jag har hört att om man ser ut som en old granny nowadays så är man inne. I alla fall, har inte bloggat för
jag har tyckt det var tråkigt + att det inte har hänt något speciellt. Eller jo, min lillebror har tagit körkort.
I onsdags fikade jag med Ullis och Carro. Sen har jag typ kollat på That's so Raven. ÄLSKAR RAVEN!!!!!11 GIRL GOT SWAG.
NU ska jag ta buss och tåg till KPH, med TSKNAS i hörlurarna och sen, förhoppningsvis, ska jag och Tinna se When Saints Go Machine. Annars lär vi väl göra det vi är bäst på. Absolut ingenting.
På måndag äre VALBORG. Vet. Hypat. MEN. Valborg i Lund är något man måste uppleva innan man dör. För det är fett. Okejrå. Hejrå <3

unicorns
Postat av: alexandra

men alltså: SNYGG.

2012-04-28 @ 20:14:41
URL: http://rainbowtrout.blogg.se/
Postat av: julia

assnygg äru! tacktack så mycket!!! :D

2012-04-29 @ 12:25:33
URL: http://lethologica.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0