ett mirakel.

HOLYY FFFFFFFFUCCCCCCKKK. Hade aaaaaaaaasssssskul igår. Typ bästa utekvällen i år!!!!!!!!!11
I alla fall, gårdagen; Jag och min bror tog några bussar till Malmö för att gratta vår fader och hälsa på vår lillebror.
Vi gav pappa 47 snusklubbor. We be all like: YO DAWG, WE HEARD U LIKE SNUSKLUBBOR SO WE BOUGHT YOU 47 STYCKEN. CON GRATULATIONS DAWG.
Sen tog vi tåg och buss hem igen, jag STRESSDRACK öl, åkte in till Lund, förfesta på KG, hade asfett. ASFETT!!111
Tog taxi till Malmö, stod och väntade en evighet i kön in till Klaff, när vi sen kom in var där typ ingen där. haha.
Så konstigt. LIXXXXX. Vi shakeade våra rumpor i alla fall. Pratade med människor och hade fint. Käkade på BK, pratade danska på vägen hem och somnade till tonerna av Björn Ranelid och Sara Li.

Ibland kan jag få ångest för att det känns inte som att jag är med om någonting alls. Men jo, det ÄR jag.
Och i torsdags när jag var på tjejmiddag pratade vi om köpenhamnsresor och konstiga fester, då kände jag
att jo, jag har nog inte missat något ändå. Det är fint att känna så.

unicorns
Postat av: agnes

men va. du bor i lund. det gör jag med. varför bor du i lund. äh vet inte

2012-04-01 @ 19:52:18
URL: http://agneswrotethis.devote.se
Postat av: agnes

min kommentar var lite knäpp. men ballt. trodde inte du bodde i lund eller så det var därför jag blev lite chockerad hörru. men men. najzssss

2012-04-01 @ 23:17:37
URL: http://agneswrotethis.devote.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0