an invitation.

igår träffade jag bästa josse och drack öl på viggos. precis när jag beställt min pommes kom emma och
skulle joina oss fast hon hade glömt sitt id, pga dum vakt som visste att hon var över 18 kom hon ändå inte in.
sjukt störigt. oh well, jag försökte äta upp mina pommes så fort som möjligt när jag plötsligt ser det...
:OOOOO ETT PUBISHÅR I MIN VITLÖKSSÅS. jag sa: fuck this shit, i'm outta here. så vi gick till ett annat ställe
och mööööös istället. min kompaktkamera suger åsneballe. funkar dock väldigt bra att posa i, like alwaaays...
hehe lol.

pubishår.

unicorns
Postat av: alice

men snyggt!!

2011-12-12 @ 21:47:30
URL: http://alicetollbring.blogspot.com/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0