nyårsmål.

första halvåret av 2011 var fantastiskt jävla askalas.
resten av det här året hade jag gärna kastat i soptunnan.
hela jäkla hösten har jag haft ångest.
99.99 % av tiden har jag suttit hemma.
jag har haft ångest över livet.
över hur det går så jävla fort.
jag har suttit hemma,
sökt jobb efter jobb
och till slut bara gett upp.
så nej, det här året har inte direkt varit my cup of tea.
sådärja, nu har jag nämnt det negativa, så jag kan klyshigt nog blicka framåt
och ta tag i mål jag verkligen vill nå
2012 ska bli mitt jävla år
första halvåret av 2011 var fantastiskt jävla askalas. resten av det här året hade jag gärna kastat i soptunnan.
hela jäkla hösten har jag haft ångest. 99.99 % av tiden har jag suttit hemma. jag har haft ångest över livet. 
över hur det går så jävla fort. jag har suttit hemma, sökt jobb efter jobb och till slut bara gett upp.
så nej, det här året har inte direkt varit my cup of tea.

sådärja, nu har jag nämnt det negativa, så jag kan klyshigt nog blicka framåt och ta tag i mål jag verkligen vill nå
2012 ska bli mitt jävla år!!!!!!!!!!!!!11111
 
Här är några av mina nyårsmål (Väljer att kalla det mål för löften som blir brutna blir man bara lissen i ögat av):
1. Fixa jobb och spara ihop pengar till resor och en framtida bostad
2. Ta tag i mat och träning. SERIFUCKINGÖST den här gången!
3. Hjälpa till mer hemma (för jag lär bo kvar i minst ett år till)
4. Skriva på ett manus till en kortfilm (har massor av idéer i huvudet)
5. Se OFWGKTA!!1
6. Läsa upp ämnena jag failat i på komvux
7. Spendera färre tid vid datorn (!!!!!!!!!!111)
8. Börja övningsköra mera.
9. Börja läsa böcker igen.
10. Dra ner på rökandet
11. Vara sjukt kreativ i allt jag gör, från hur jag går på stan till hur jag sover. höhöhöh lol
12. Fota mer analogt
img srcs: klicka på bilderna.

Är så jäkla pepp på att festa in ett nytt år.
Trackback
RSS 2.0