juni '11.

Studenten är det bästa jag någonsin varit med om, inte bara för att det var STUDENTEN. Utan också för att
det står för så jävla mycket, att trots att jag gick om ett år, att jag har varit deprimerad (har skiten på papper)
i omgångar så klarade jag av skiten. Jag var genuint jävla lycklig den dagen, att kvällen sen inte blev som jag
ville kan jag skita i, slutade med att jag satt och kollade på reprisen av Big Brother, hahaha.
Var på fest hos Markus där jag, inte speciellt full, gick in i en glasdörr.
Picknickade med Josse och Lilliepillie för att prata om studenten, typ att vissa kräktes på en vakt, tog foton
med en vakt och blev utslängda av en vakt.
Gick på två studenter, hade askul och sov sedan hos farmor och farfar.
Picknickade med fyra sjukt bra tjejer och sen åkte jag nervöst till mitt nya jobb
Åkte till Amsterdam med världens bästa Tinna, träffade roliga människor, gick på dupstep-klubb, secondhand-
shoppade, strosade runt rätt mycket, åt onyttig mat varje dag (därmed också världens godaste hamburgare) och
så bodde vi såklart på mysigaste hostelet som hade fina lampor hängandes i taket och tre katter (såg bara två) som
sprang runt i huset och som jag sedan sprang efter (älskar katter, ok????)
Träffade Anna, möööös på en äng och fick sedan sällskap av sötaste rävungen.

theend.

unicorns
Postat av: Miranda

fint fint fint fint!!!

2011-12-21 @ 22:56:37
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/
Postat av: elin

hallå din blogg e så bra ju.

2011-12-23 @ 18:17:22
URL: http://medanvifaller.blogspot.com
Postat av: matilda

åh, studenten. dör

2011-12-31 @ 00:40:31
URL: http://somsnus.blogg.se/
Postat av: silvia

alltså åå studenten! gick också om ett år och det var nog det bästa valet jag har gjort även om det inte blev så bra som jag ville. men det var så himla fint och jag vill göra om det igen.



din blogg är fin förresten

2011-12-31 @ 11:31:58
URL: http://wearenowhereanditsnow.blogg.se/

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0