kåldolme.

är himla sugen på att klippa mitt hår lite kortare igen och ha typ en minimal page, asså en page som knappt går att se att det är en page fattar ni? var f.ö så mkt coolare förr, har noll inspiration till kläder nuförtiden. antagligen för att jag antingen jobbar i skitfula röda/gröna kläder eller går hemma i pyjamas. har även alltid mitt hår uppsatt i en boll på huvudet, och tvättar det knappt så när jag väl släpper ut det har det liksom blivit ASLÅNGT och platt och trist. nåväl vidare till en rolig anekdot angående mitt jobb:
 
Sa "Hej snygging" till en gubbe på mitt jobb idag och han svarade genom att säga att jag såg ut som en kåldolme, var på jag asgarvar of course, och sen sa jag: men du gillar väl kåldolmar var på han svarar: nej fy det gör jag inte.
:')))))) 

unicorns

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0