20 år.

Bäste Tinna & bäste Carro.
Viktor med en fet cigg i käfta
festa likt en rockstjärna
man tar sjukt estetiska bilder när man är full
hade en bäst kväll. mycket snaps och mycket -sån hundar äter ur-
nu längtar jag efter torsdag, wiiiiiiiii.
ciao.

dip-dyed my hair

så jävla radikalt. lol nä.
ikväll äre party. så jävla efterlängtat. har inte druckit eller dansat loss på en och en halv månad. kommer ju inte kunna sminka mig för att jag har ögoninflammation, men kommer se söt ut ändå. det sa carolin i alla fall. 
har dock ett uni-brow as we speak, och kan fan inte hitta pincetten. FUUUUUUUUUUUU
ciao.

quasimodo pt. 2.

vaknade typ halv fem inatt och kunde inte öppna ena ögat. sjukt ont. och sjukt svullet.
 
obs! ej meningen att jag skulle se sexig ut. ser ut så naturligt lixxx.....

len som mjölk.

img src: 1, 2, 3, 4

att skypea med tinna.

hahaha. tinna läser högt från dagböcker hon skrev när hon var liten. 

"Lag tita po film sem hetor titanic og pogen frisor po dören og filgan kastar honom i havet agve hon vil inde hahan me i boden agve han er död"
"jag har hitat en fogel sem var dött och sen hemtade jag en sten sen límti jag limstifti po fogele hejdo och tag förer dog"

hahahaha. så jävla roligt. *dör*
Lag tita po film sem hetor titanic og pogen frisor po dören og filgan kastar honom i havet agve hon vil inde hahan me i boden agve han er död
[10:56:51] Tinna Jai Wongwan: någalag
[10:58:01] Tinna Jai Wongwan: jag har hitat en fogel sem var dött och sen hemtade jag en sten sen límti jag limstifti po fogele hejdo och tag förer dog

quasimodo.

vaknade klockan tjugo över sex i morse (!!!!) med ett svullet jävla öga. nu har svullnaden dock gått ner litt, men känner mig fortfarande som Quasimodo.

wanderlust- a strong desire for or impulse to wander or travel and explore the world.

img src: 1, 2, 3, 4, 5

pulling an all-nighter.

dygnar för att kunna återfå en dygnsrytm som inte innebär att man vaknar klockan sex på kvällen.

disco disco disco disco.


"Whether by knife or whether by gun losing your life can sometimes be fun"

Fyfan vad larvigt det låter på svenska: "Vare sig med skjutvapen eller kniv, kan det vara kul att mista sitt liv." HAHAHA.
Anywhooooooos. En av mina favoritfilmer. Den är bara sjukt jävla hysteriskt obehaglig.
 
Handlar om familjen Farber som åker ut till sin sommarstuga för att semestra. Men helt plötsligt har dem två sinnessjuka individer på besök som vill leka med dem... DAM DAM DAAAAAM

Om ni gillar snygga psychos (Michael Pitt) och sjuka filmer, tycker jag definitivt att ni ska se den här. Finns även en originalversion på tyska som jag verkligen ska se någon gång.

we lived an adventure.

img src: 1, 2, 3, 4
Pryda & Empire of the Sun- We are the Mirage

RSS 2.0