detta hände nyss

asså både hunden och katten bestämde sig för att mysa med mig samtidigt :')

i ♥ christina yang

 
 
 bliss.
 
 

har sett om, eller not really sett om, har inte riktigt följt grey's anatomy alls, så håller på att se grey's anatomy för "första" gången och min favoritkaraktär i serien är utan tvekan CHRISTINA YANG. skulle även gå så långt till att säga att det är min favoritkaraktär of ALL TIME från någon serie överhuvudtaget. jag är kär i christina yang. hennes ambition är on point, hennes förhållande till meredith är flawless, hennes complete bliss för harper avery är det bästa <3, hennes totala FUCKYOUBEHÖVEREJENMANSOMTVINGARMIGATTGÖRASAKERJAGINTEVILLGÖRASAMTIDIGTSOMJAG
VERKLIGENÄLSKARDIGSÅÄLSKARJAGMIGSJÄLVOCHCARDIOMERIDON'TNEEDYOUINMYLIFEFUCKOFF
är bäst


ifhy.

 
hej. idag är tredje dagen avklarad av min -jobba-nio-dagar-i-rad- period. igår köpte min mamma TVÅ biljetter till tyler the creator i köpenhamn i maj. har INGEN att gå med för mina kompisar ain't real. 'cuz real friends says YAAAAAASSS till tyler the creator, i värsta fall får jag gå med mamma och that ain't bad. någon av er kanske vill gå med mig :)))) kostar 389 riksdaler. pusshaj that's all

✶✷✵✸✵✷✶

två av mina favoritpersoner i hela vida världen ♥
 
åkte ju till kph för cirka två veckor sen, där jag gick på bio med Tinna och såg Exodus, ganska ok film men föredrar ju Prinsen av Egypten. Sen chillade vi stenhårt hemma hos Tinna och Einar kräkte på mig men I didn't care. Vi åt burgare med getost OCH cheddarost, dog så gott. Sen pratade vi bland annat om dåliga presenter och julklappar vi fått. 

RSS 2.0