kaktusar

 
asså tänkte att jag skulle skaffa växter nu när en flytta, sen kom man ut från ikea med fyra kaktusar. den ultimata växten för folk som e lata :))))))))) räknas ens kaktus som en växt? oui, tydligen, fick googla. f.ö dessa bilder togs idag, de senaste bilderna som togs med samma kamera var för !!!!!TVÅ!!!!! månader sen. så dålig har jag blivit på att ta upp kameran, men nu ska jag hitte på en massa i veckan så får dokumentera det. t.ex imorgon ska jag och lillie se HARRY AND THE POTTERS, asså det e fan lide najs, på onsdag kommer anna, på torsdag har anette kalas, på lördag hoppas jag på en liden grillkväll om folk är på!
 
tjarå
 
 
 

unicorns
Postat av: Mikka

Vart fan spelar Harry and the Potters???

Svar: asså sorry sent svar, dem spelade i malmö på arena 305, jag sket dock i den :(
None None

2015-06-23 @ 00:03:48
Postat av: ISA

haha bästa växten juuuu! <3

2015-06-24 @ 00:03:58
URL: http://Http://isabyl.devote.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0