pictures of trees, lots and lots of trees

Igår åkte jag, ullis och anna till stenshuvud. först körde vi en omväg och hamnade lite i ystad
MEN SEN ÄNTLIGEN var vi framme. FIKAPAUS
vandra vandra 
här började anna freestylea och sket i stigen totalt
cooling
sen var vi tillbaka igen efter många "ska jag ramla ner mellan två stenar och bli tvungen att såga av armen för att komma loss?"
vi hitta en fyr som vi pausade vid
fina ännä
sen gick vi vilse och fick fråga om väg, 20 meter längre fram stod det skyltat var man skulle gå :):):):):) *amatörer*
 
här ser man inte så mkt, MEN ASSÅ SVÄR 1000 TRAPPOR SENARE....
Var vi här :D:D
här vila vi och åt körsbärstomater och baguette och philadelphiaost
sååå fint
 
FREEEEDOM
Sen var det dags att vandra tillbaka
Anna och Ullis
lots and lots of trees
vi gick ju runt om hela skiten såhär är vi tillbaka till där vi börja
vi skulle nämligen BADA. såååååå SKÖNT
"kolla om det blir rakt"
"kolla mig kolla mig"
sen tillbaks mot bilen
och hem åkte vi
och himlen hade f!s färger :')
 

unicorns
Postat av: Mikka

Åh stenshuvud, my hoods juuu. Världens vackraste plats <3

2014-07-19 @ 00:14:03
URL: http://kaptenpyjamas.blogg.se
Postat av: julia

åhåhåh fina bilderrr!! snyggt redigerade!! kort skärpedjup <3<333

2014-07-26 @ 22:37:25
URL: http://lethologica.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0