xoxo posergirl_cool_91

 
HEJ mina vänner!!! Jag är tillbaka, igen. Asså min dator la av någon dag efter jag skrev senaste inlägget, igen. Men NU har jag en macbook och den är så fiiiiiin. är så nöjd yadayada. I alla fall, så har jag börjat universitetet. Går grundkurs i genusvetenskap och det är änsålänge kul och intressant. Är riktigt dålig på det här med att skriva papers och sånt, så panikar lite över det. Tycker oxå att det är fettbull med det här elitistiska. alla "ska" prata akademiskt och sitter på schoooookt fancy termer. det är lite "jag ser ner på dig"-skit som försigår. sååå känner jag iaf. obs förstår såklart att ens papers och andra sorts tentor ska innehålla akademiskt språk och vetenskapliga termer or whatever. menja. 
nåväl ska försöka uppdatera här lite då och då, med vad vet jag inte pga har seriöst slutat dokumentera händelser, ska bli bättre på det nu när en har en fancy mac att skriva på. ÄR SÅ KÄR I MIN DATOR. <3<3<3
 
OBS! ser ut som att jag har ont på bilden men försöker endast vara cool. 
 
OBS3! ni får please snälla jättegärna kommentera om vad ni har tyckt om att se på den här bloggen, hade uppskattat det much jättemkt ja. 

unicorns
Postat av: julia

blogga mer ba!!!! whatever it is it's awesome!!!!!! xoxo_

2014-01-26 @ 23:40:54
URL: http://lethologica.blogg.se
Postat av: Josefin

Wohoooo! Keep it going! Jag vill se massa bilder och film/serietips! Ses i morgon! Puss på stjärten!

2014-01-27 @ 22:01:15
Postat av: hanna

gillar din blogg! den är nice som den är

Svar: tack!!!!11 :D:D
None None

2014-01-31 @ 00:14:11

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0