vider.

 
ser ni gnistan i mina ögon den som säger: livet är wünderbart osv. nä? nä ok.
ni kanske ser lite av pittögdheten dårå? ajo, den finns där. 
 
har ni läst den där artikeln idag? ja, men ni vet den där om att kvinnor har ett ansvar i våldtäktssituationer.
det är ett vider som skrivit den. ja, ett litet äckligt, vidrigt vider. så himla skojsigt att där är en frågeställning under artikeln som lyder: "håller ni med?" alltså som att det, den här jävla människan gjord av sopor har skrivit, är en åsikt? MAN (du, jag, vi, ni, människor) har inte en åsikt om huruvida offret i en våldtäkt har ett ansvar. MAN (du, jag, vi, ni, människor) har VETT nog att förstå att så inte är fallet. har man INTE vett nog är MAN (du, jag, vi, ni, människor) DUM. i huvudet. och behöver genomgå en operation som avlägsnar ens hjärna. 
 
Tänk dig på klubben, du hånglar med en kille, tycker det är asnajs, plötsligt börjar du tänka på det här med ansvaret du har i en s.k våldtäktssituation (betyder det att varje hångel på klubben är en potentiell våldtäktssituation???? förstår inte) och avbryter hånglet och säger: "asså du... det är fan asnajs att hångla med dig och vill inte typ förstöra stämningen eller så men asså.. vill bara att du ska veta att jag inte vill att du våldtar mig sen... asså, är det okej??" 
 
nä asså tjejer det är nog bäst att vi stannar inomhus och skaffar trehundra katter istället. förfan.
fuck you samhället

unicorns
Postat av: Fine - en 21årings syn på sex, kärlek och relationer

fucking right!

2014-01-30 @ 21:56:08
URL: http://liberfine.se
Postat av: madeleine

asså har väntat i TRE DAGAR på att kommentera detta pga har ej haft ett fungerande internet -.- VIDRIGT ÄR DET + tycker det är najs att du har börjat blogga igen, heja!

Svar: JAG VET SÅ STÖRT!!!11 och TACK!!!1
None None

2014-02-01 @ 01:33:44
URL: http://gallows.blogg.se

kommentera inlägget här

Unicorn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0